L lykkeliten8889 Betatt av forumet Septemberlykke 2015 15 Jan 2015 #1 Alt kommer opp igjen, hverken mat eller væske klarer jeg å holde på, noen som har det slik? Tips? Hva som helst!
Alt kommer opp igjen, hverken mat eller væske klarer jeg å holde på, noen som har det slik? Tips? Hva som helst!
E ely Blir kjent med forumet Septemberlykke 2015 15 Jan 2015 #2 Kan bare tipse om det som hjelper meg. Seabands og ingefær. Skjær opp biter å ha i vannet og knask noen små biter i ny og ne.
Kan bare tipse om det som hjelper meg. Seabands og ingefær. Skjær opp biter å ha i vannet og knask noen små biter i ny og ne.
Rimfrost92 Gift med forumet Septemberlykke 2015 Oktoberlykke 2019 15 Jan 2015 #3 du bør gjerne gå til legen da, få kvalmestillende og sjekke at du ikke nærmer deg dehydrering. Få i deg noe salt, spise lite om gangen. farris og eplemost kan lindre kvalmen.
du bør gjerne gå til legen da, få kvalmestillende og sjekke at du ikke nærmer deg dehydrering. Få i deg noe salt, spise lite om gangen. farris og eplemost kan lindre kvalmen.