Mere husklaging fra meg..

• Trådstarter Trådstarter lindaen
  • Opprettet Opprettet
L

lindaen

Guest
Jeg har innsett at dette aldri i livet blir å gå.. Å jeg er veldig rådløs på hva jeg skal gjøre..
Det er 29 dager til vi skal være flytta ut herfra..
Snekkerne skal ha 14 av de til listing av 2 etasjer..
De skal også ha hvertfall 7 dager til listing av leiligheten..
Det vil si at Eirik har nøyaktig 8 dager på å få ferdig de 2 øverste etasjene.. Nå er jo den øverste ferdig da, unntatt badet.. Men det er to baderomsinnredninger, 1 badekar, to do, en dusj og blandebatteriene.. Det er belegg på vaskerommet pluss innredningen som skal inn der.. Det er et strøk til med maling på stua, siste del av kjøkkeninnredningen, parkett i mellomgangen og stuen.. Badene er ikke ferdig flislagt, siden flisleggern vår fikk hjerteinfarkt og diverse.. De blir kanskje ferdig med øverste bad i morgen..
De 14 dagene snekkerne er oppe, skal gulvet nede avrettes, et bad og en gang skal ha fliser, strier på alle vegger, parkett på alle gulv, et bad og et kjøkken skal skrus sammen og settes opp..
Da er det null dager til flytting og vasking..
Det sier seg selv at dette er komplett umulig å gjennomføre.. Å jeg kjenner panikken setter inn! Vi har ingen plasser å bo, å vi har ingen plasser å sette møbler osv.. Dette er fælt!

Uff, nå får jeg helt vondt av deg snuppa...

Håper at alt ordner seg så det ikke blir for mye mas og kjas.

Kosemose klemmer[:)]

huff dåkk har virkeli vært plaga m d huse altså.
nei nu håpe æ at alt går på skinne framover å at d ordna sæ

men må dem ha såå mange daga på listing bare? nånn få dagas effektiv arbeid så sku nu det være gjort.. hmm..
høres ikje bra ut, men kan dem ikje fokusere på det mest nødvendige først? eller e d det dem gjør kansje?

håpe dem kan kjappe sæ litt da så dokker ikke blir husløs.
lykke til fremover med flyttinga osv ihvertfall[;)]

Dere kan vel ordne de rommene de blir ferdige med etter hvert? De lister vel 1 og 1 rom så når de er ferdige med 1 rom begynner dere på det? Bare få inn det viktigste så kan dere vel bo der? Kjøkkenet må vel ikke være helt 100% og badet er vel greit bare det virker? Så ikek dere blir hus løse liksom?

Lykke til[:D]

håper det ordner seg for dere.. det er ikke bare når sånn ting skjer..

bare det kunne ha funnet en ordning..

ønsker dere masse lykke til..

Vi var i samme situasjon men det gikk kjempe bra. Vi prioterte å få malt alt ferdig også flyttet vi inn den datoen var bestemt.
Er ikke noe problem å bo i et hus selv om det ikke helt ferdig. Bare å gjøre det beste ut av det[:D]
Alt ordner seg.

ORIGINAL: maysen

Uff, nå får jeg helt vondt av deg snuppa...

Håper at alt ordner seg så det ikke blir for mye mas og kjas.

Kosemose klemmer[:)]

ORIGINAL: Stine_h

men må dem ha såå mange daga på listing bare? nånn få dagas effektiv arbeid så sku nu det være gjort.. hmm..
høres ikje bra ut, men kan dem ikje fokusere på det mest nødvendige først? eller e d det dem gjør kansje?

håpe dem kan kjappe sæ litt da så dokker ikke blir husløs.
lykke til fremover med flyttinga osv ihvertfall[;)]

Det er ikke bare listing, det er alle dører, trappa, alle skapene osv.. Effektiv er ikke akkurat det jeg vil beskrive de som.. Å i kontrakten har de 14 dager til den jobben.. Jeg håååper jo at de skal bli ferdig fortere, men jeg har lært en del gjennom dette ÅRET (som skulle ta 6 mnd) med bygging, og det er at ting tar ALLTID lengere tid..

ORIGINAL: Rebecca85

Dere kan vel ordne de rommene de blir ferdige med etter hvert? De lister vel 1 og 1 rom så når de er ferdige med 1 rom begynner dere på det? Bare få inn det viktigste så kan dere vel bo der? Kjøkkenet må vel ikke være helt 100% og badet er vel greit bare det virker? Så ikek dere blir hus løse liksom?

Lykke til

Vi får ikke botillatelse før alle 3 etasjer er ferdige og godkjent av byggemannen her i tromsø.. [:(]

Back
Topp