Mere bryllupsmas *tips ønskes*

pocahontas1

Elsker forumet
Maser litt mer. Nærmer seg bryllup nå (2,5 uke igjen) og trenger litt tips:

Tenkte å ha en pakkelek der en pakke deles ut, og inni pakken er en ny pakke som skal deles ut til den med størst pupper, videre den med størst sko osv... Ender opp med kveldens heldigste (brudgommen), men hva skal være inni den siste pakken???
Tenker litt sånn at det må være noe morsomt, ikke for seriøst i alle fall... (Sambo vet ikke om leken[;)])

Haha kult!
Jeg vet ikke helt, vi hadde en fin ting i bryllupet til venninnen min hvor alle fikk hversitt te.lys også la vi det i en hjerteform.. Det var litt fint, rolig musikk også tente alle lys for de mens de danset :)

Men sånn leker, ish.. Kommer ikke på noe i farten.. Men skal skrive om jeg husker noe!

Ooohh, flere tips, ja. Supert. Alltid greit å ha noe i bakhånd.[:D]

Skal være noe userøst i den siste gaven. Lurte litt på å strikke en balle-tissemann-varmer, men er kanskje ikke fullt så morsomt med bestemødre og foreldre i salen...[&:] (Har jo heller ingen oppskrift, men skulle vel fått til noe, da..)

Så, noen tips som er litt morsom???

ORIGINAL: pocahontas1

Ooohh, flere tips, ja. Supert. Alltid greit å ha noe i bakhånd.[:D]

Skal være noe userøst i den siste gaven. Lurte litt på å strikke en balle-tissemann-varmer, men er kanskje ikke fullt så morsomt med bestemødre og foreldre i salen...[&:] (Har jo heller ingen oppskrift, men skulle vel fått til noe, da..)

Så, noen tips som er litt morsom???

HAHAH! De gamle tåler mer enn du tror..
Husker min far fikk det i 40 års gave.. Kult som det var :P

JEG OG VIL GIFTE MEG!! HULK HULK!

ORIGINAL: ing_ping

HAHAH! De gamle tåler mer enn du tror..
Husker min far fikk det i 40 års gave.. Kult som det var :P

JEG OG VIL GIFTE MEG!! HULK HULK!

Tihi, er mer redd for at sambo ikke synes det er like morsomt[8D] Men mulig det blir det likevel om jeg ikke finner på noe bedre[;)]

Hva med en herre-tanga og håndjern med pels eller noe slikt? Hadde den pakkeleken i bryllupet til søsteren min, der var det glidemiddel, fluesmekker, og håndjern [8D]

Back
Topp