Mer spark når en ligger på magen?

Cosacita

Forumet er livet
Augustbarna 2021
Når jeg legger meg om kvelden, legger jeg meg på magen og taster litt på telefonen. Ett sekund senere er det ville vesten i magen min. :P Det slår aldri feil... Som om den lille roper "hallo, liten plass her, så snu deg!" :P

Noen andre som har merket dette? Jeg har fått litt mage, men ikke mye så jeg har ikke problemer med å ligge på magen ennå.

Lå på magen laangt uti forrige svangerskap jeg, det går helt fint :D Og ja, jeg kjente også mer en periode liggende på magen :) Nå kjenner jeg mer for hver dag uansett, men det er oftest om jeg sitter litt sammenkrøpet eller ligger på magen :)

Hm...det må jeg prøve!! :-)

Her er den lille i 100 så fort jeg er stille uansett om jeg ligger på magen eller ryggen sitter osv :) helt motsatt av storesøster dom jeg nesten måtte kjenne etter liv hverdag :)

Når jeg legger meg om kvelden, legger jeg meg på magen og taster litt på telefonen. Ett sekund senere er det ville vesten i magen min. :p Det slår aldri feil... Som om den lille roper "hallo, liten plass her, så snu deg!" :p

Noen andre som har merket dette? Jeg har fått litt mage, men ikke mye så jeg har ikke problemer med å ligge på magen ennå.
Tør ikke ligge på magen jeg :-( (vet det ikke er farlig for babyen) Men jeg ELSKER å ligge på magen så jeg gleder meg til april :-D Åsså etter forrige fødsel ble jeg bedt om å ligge på magen for det skulle hjelpe og få ut resterende blod ;-)

Jeg har ikke klart å ligge på magen siden tidlig i svangerskapet, rundt uke 10-12,det var såå ubehagelit. Men kanskje jeg skal prøve litt å se hvordan den lille reagerer på det ;) Er enda der at jeg synes det er stas med mye liv der inne. I går kveld når jeg skulle legge meg var hun ekstremt aktiv, tror hun holdt på å turne der inne.

Back
Topp