• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Mer snop

Klart meg helt fint! Bare fordi det er billig så betyr det ikke at man skal utsette kroppen sin for usunne ting. Kjøpte ikke smågodt da det koster 1,90kr heller

Også er jeg hysterisk for bakterier som finnes i smågodtet. Folk som plukker med hender, står og hoster nesten oppi boksene. *grøss*
Derfor jeg kjøpte hele boksen :p Uåpna selvsagt haha. Men varte jommen mange lørdager snopet :p Må bare gjemme det godt for mann og barn. For jeg har kontroll på meg godt så :)

Jeg er heldigvis ikke glad i godteri :p Har kun kjøpt litt til barna mine til Halloween og evt andre barn som kommer på døren.

Nærmeste butikk har smågodtet fra Nidar. Og det liker jeg ikke. Så da løser problemet seg selv :p

Åja... og så har vi det sånn i huset at man må gå til butikken hvis man vil ha snop. En mil til sammen for litt smågodt er ikke verdt det ;)

Var ikke billig på kiwi i dag. Har or er det billig smågodt?

Europris er jo alltid billige da. Men de har veldig dårlig utvalg her etter de bygget om butikken.
Men nå er de enda billigere ;) bra utvalg her syns jeg, men det varierer jo sikkert fra sted til sted

Klarer fint å ligge unna, får skikkelig kick når jeg har eggløsning og rett føre mensen. Så akkurat nå frister ikke snopet da jeg ikke er der i syklusen Haha

Nei, denne kampanjen er planlagt og er lik som tidligere år.
Ja. Det er kampanje, ikke sånn krig. Og meg bekjent bare på smågodt omtrent?

Coop obs har "halloween-dager", med div tilbud, men ikke noe ekstremt. Bare billig smågodt, men ikke sånn det var til påske

Ja. Det er kampanje, ikke sånn krig. Og meg bekjent bare på smågodt omtrent?

Coop obs har "halloween-dager", med div tilbud, men ikke noe ekstremt. Bare billig smågodt, men ikke sånn det var til påske

Ja, er vel på smågodtet bare. Har brukt å være billig med slike halloweengresskar også.

Håper det aldri blir slik det var til påske og jul igjen :p

Jeg kjøper aldri smågodt. :)
Blir bare dårlig i magen av det uansett. :p

Back
Topp