MER SNØ!!!!!!!

LadyOnHeels

Elsker forumet
jeg ville ha en vår/sommer baby denne gang også klaffer alt så fint å vi treffer i mai, men h***** heller så skal da snø i mai emoticon 

jeg melder meg ut av hele norge!! har slitt sånn i hele hegel med hva jeg skulle kle guttungen i når vi skulle ut for i ene øyeblikket snødde det og i det andre var det sol og sånn nesten varmt, hvordan kler man seg da??! 

nei, legger leiligheten ut for salg i morgen og flytter til varmere strøk asap! 

noen som er med?? 

Jeg joiner deg der...:-P:-P:-P Vi har jo 4 årstider på under ett døgn - spyyyyyr av drittvær:-(:-(

ja, vil ha vår!!! vi hadde heldigvis ikke sne igår eller i dag, men det er -grader....

Sørlandet er stedet å bo ;) vi har kost oss med sol og grillmat i helgen :) temperaturen var litt lavere, men ikke verre enn at man bare tar på seg en jakke :) uheldigvis kommer regnet i morgen, satser på at det tar en usving:p

Her snødde det store flak lørdagsmorgen, i går var det fint vær men det blåste litt surt. I dag våkner jeg opp til - 0,9 og rim på gress og hustak!
Men sola skinner og himmelen er blå, så jeg regner med det tar seg opp i løpet av dagen.
Jeg er nok litt rar i forholdt til mange andre, jeg vil ikke flytte til varmere strøk, jeg synes hver årstid har sin sjarm og er glad for variasjonen i været, synes rett og slett det blir at for varmt i sydligere strøk. Skulle selvfølgelig ønske at hver årstid var mer stabil, men men.

Back
Topp