Mer puppeprat!

Twinkletwinkle

Elsker forumet
Novemberlykke 2015
Har de siste dagene hatt en del vondt i den ene puppen. Ikke hele tiden, men kommer og går.. brennende/stikkende smerte som er på nesten samme plassen. Minner meg nesten litt om de der utdrivningssmertene man kan få når man ammer.... Noen andre som har det samme eller vet hva det kan være?

Jeg har også hatt det de siste dagene, men jeg har silikonimplantater så jeg tenkte det kanskje hadde noe med det å gjøre. Men da er det kanskje noe "naturlig" likevel :p Hvor i puppen kjenner du det?

Jepp, høyrast veldig kjent ut. Har ikkje kjent noko før, men så plutselig har dei blitt større, harde og ømme. Og skikkelig stikking/iling innimellom.

Kjenner det samme, er nok fordi det jobbes inni der også :P Vokser og strekker seg, og gjør plass til melka! :)

Blitt øm i puppene igjen, men på en annen måte nå. Stikker og føles mer sårt. Også klør de ofte!

Jepp. Våkner på natta av at det er vondt!

Jeg hadde ikke noe vondt i puppene hele første trimester, men har fått det nå senere. Blir også samtidig kvalm. Tok litt tid før jeg skjønte at det alltid kom sammen. Tenker kanskje det er noe hormonelt som skjer, siden jeg blir kvalm i samme slengen. Smerten/ubehaget kjennes på sidene av brystene, og er mer ømme enn direkte vonde.

Back
Topp