Mer melkeproduksjon?

Wiccababe

Gift med forumet
Nå er jo Joachim 5 mnd og en uke straks,  å nå i de siste dagen har jeg kjent at jeg har fått økt melkeproduksjon. Får harde klumper i puppa og det virker som det har kommet ennå mer melk der nå. Tilogmed Sebastian kommenterte det i dag morges når jeg skulle amme Joachim at nå var puppen stor med melk i altså [:-]

Den har økt ja, men har fått høre at det er bra for de trenger mer mat fordi de er mer aktiv nå frem til de begynner med fast føde å da regulerte det seg visst selv igjen(husker jo ingenting fra førstegang skulle tro jeg var 1.gangsmor med spørsmåla mine hehehe)

Det er bra da...Jeg har også fått mere melk.Hadde jo skikkelig melkespreng her om dagen,har begynt  og bli flinkere til og drikke vann jeg da,så jeg tror mye av årsaken ligger der..

jupp, egentlig er jeg bare glad til. Men tror han er veldig spent på når han skal få smake mat, alt han får tak i går inn i munnen å sitter jeg med noe å drikke så prøver å han å ta det til munnen sin [:D]

Såå bra..de kommer nok til å forlange mer mat nå fremover så da er det greit med litt ekstra melk vettu. Har også harde klumper i brystet, trodde kanskje det kom av at Thea ikke tømmer de helt? Eller avklemte melkeganger? Off livredd for å få betennelse igjen!!

Når vi sistter ved middagsbordet eller frokostbordet så har han store øyne å har kjempe lyst å smake hehe, så dette blir morsomt når han endelig skal få lov å smake på mat :)

Back
Topp