Mer kvalm uke 12

Fortsatt kvalm med oppkast. Forventer at det gir seg rundt uke 18-20.

Jeg kjente faktisk betraktelig forbedring akkurat i det jeg runda 14 uker for 3-4 dager siden. Har ikke hatt den intense, overveldende kvalmen som jeg har hatt tidligere i svangerskapet. Utrolig deilig og jeg nyter det maks. Kjenner at jeg er litt uggen og at kvalmen ligger der latent, men absolutt en stor forbedring fra tidligere. Kjenner at jeg blir kvalm på kvelden like før leggetid, men det har vel med at det da er på tide å hvile og kroppen trenger ro. Håper så inderlig at denne forbedringen vedvarer og fortsetter i riktig retning nå:Heartbigred Og så håper jeg at dere andre også får kjenne på en befrielse og bedring fra denne kvalmen, den er så forferdelig... Syns kvalmen er verre enn alt annet av plager under graviditet. Masse god bedring fine ladies:love2:Heartpink

Uke 14. Fortsatt kvalm nesten hver dag og kaster opp 0-2 ganger i uken. Hodepine og sliten i tillegg. Menmen, det kan ikke måle seg med premien.

Er 16+6 idag, og kvalmen ligger fortsatt og ulmer av og på gjennom dagen. Jeg er 60% sykmeldt fra jobben og har kun korte dager. Går bra når jeg slapper av, men så fort jeg må gjøre noe, og spesielt dersom det er en stund siden jeg har spist, så begynner jeg å brekke meg og er på nippet til å kaste opp. Og det kommer superbrått på. Jeg er ikke noe glad i å ta medisiner, sp jeg har unngått å ta kvaømestillende, og jeg merker at å være sykmeldt og slappe av hjelper på mye.
Hadde håpet det skulle ha gitt seg nå som jeg er så langt uti svangerskapet, og jeg ikke er like oppblåst lengre... meeeeen, jeg får nok bare innse at jeg kommer til å være slik en stund:bored::happy:

Back
Topp