Mer kvalm i uke 10?

Marsbaby 2017

Betatt av forumet
Marsboerne2017
Jeg har vært kvalm siden uke 5, eller egentlig en blanding mellom kvalm og uggen. Kaster ikke opp, men har begynt å brekke meg mer og mer nå i det siste. Med de to andre har jeg blitt bra i uke 10, mens nå synes jeg bare det tar seg opp! Andre som har det likt?
 
Har forsvunnet i uke 10 med de to andre så håpte på det samme nå. Vet mange har kvalme lengre, men var ikke helt forberedt på at den skulle bli værre nå :/
 
Jeg har vært kvalm siden uke 6/7, og jeg syntes det bare blir værre. Er nå 9+2. Kaster opp flere ganger om dagen og klarer stort sett kun å holde på middagsmaten, og det er ikke mye... Kjenner at det begynner å gå på psyken.. Orker ikke dette mye lenger...
 
Jeg har vært kvalm siden uke 6/7, og jeg syntes det bare blir værre. Er nå 9+2. Kaster opp flere ganger om dagen og klarer stort sett kun å holde på middagsmaten, og det er ikke mye... Kjenner at det begynner å gå på psyken.. Orker ikke dette mye lenger...

Uff så fælt å kaste opp flere ganger om dagen :( Her kommer det faktisk andre veien. Egentlig bedre det, men upraktisk når det kommer akutt om jeg ikke er hjemme... :p Var på butikken nå og skulle egentlige flere ærend, men var redd for å kaste opp i butikken så måtte bare skynde meg hjem. Prøvde å spise noe lett, men klarte vare ta noen biter :/
 
Samme her. Sist ga kvalmen seg i uke 12, denne gangen derimot syns jeg det nesten har blitt verre :-( mye brekninger og av og til oppkast. Slitsomt.
 
Sniker fra februar.
Kvalmen ga seg i stor grad her for først en uke siden, er nå 16+3. Sist svangerskap var jeg kvalm med oppkast helt til svangerskapsavbrudd 18+2.
 
Trodde jeg var kvalm fra rundt uke 7, men det var ingenting i forhold til hva som traff meg i forrige uke. Er nå 11+4, brekker meg av nesten alt av lukter eller av anstrengelser. Er sykemeldt da dette ikke går i forhold til min jobb... håper det gir seg ganske snart. Har foreløpig ikke funnet noe som hjelper på kvalmen heller, annet enn å holde meg i ro og drikke kald drikke (får ikke ned vann).
 
Jeg var kvalmen fra uke 5 og frem til uke 11. Har enda dager hvor mat er helt umulig og jeg da blir kvalm av sult, men ingenting i forhold til hvordan det har vært! Er så glad for at dagene er bedre nå som jeg er godt ut i uke 12 :) Hold ut, plutselig ser det litt lysere ut! :)
 
Jeg synes kvalmen trappa opp et hakk når jeg kom i uke 8.
Leste da at hormonnivåene når en topp mellom uke 8-12, for så å gå ned igjen.
Jeg kasta ut alle gulvtepper i dag, for de gjorde at hele huset luktet dritt. Hater sensitiv nese!
 
Gir meg trøst å vite at det ikke bare er meg som kaster opp flere ganger til dagen og er konstant kvalm. Klarer ikke holde noe mat nede. Helt utslitt. Ligger strekk ut på sofaen dagen lang. Uke 9+1 i dag. Ser frem til uke 12! Håper jeg blir som før da. Tar ofte til tårene om dagen. God bedring alle sammen :)
 
Jepp er nå i min 10 uke og kvalmen og oppkastet har nådd nye høyder! Også SÅ sliten/trøtt! Så ja vi er flere! Kvalmen begynte uke 6 for meg,bare blitt verre og verre :-/
 
Fy fader! 9+0 i dag, og kvalmen er på et nytt nivå! Føler jeg svelger hele tiden. Vet mat hjelper, men greier ikke å trykke i meg noe :hungover:
 
"Godt" å høre at vi er flere. Synes det er litt lettere nå etter en intens uke! Håper det snart er over :/
 
Jeg er kvalm og dårlig hver dag, men varierer litt fra dag til dag hvor dårlig jeg er. Noen dager er helt grusomme, mens andre er litt lettere.
 
Fy fader! 9+0 i dag, og kvalmen er på et nytt nivå! Føler jeg svelger hele tiden. Vet mat hjelper, men greier ikke å trykke i meg noe :hungover:

Uff, sånn hadde jeg det også, i litt over ti uker før jeg ble innlagt! Kiloene raste av og helt utslitt!! :meh:
 
Back
Topp