Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bare tull at det skal gi seg i uke 12. Fikk hele tiden høre det av andre sist, så når jeg var i uke 18 og fortsatt kasta opp hver morgen ble jeg litt oppgitt.. men hvis du plutselig har blitt veldig kvalm uten å ha vært det tidligere, så kan det kanskje være andre ting som gjør det?
Nei det er ikke tull, de aller fleste blir kvitt kvalmen i uke 12. Men så er det da alltid noen som faller utenforBare tull at det skal gi seg i uke 12. Fikk hele tiden høre det av andre sist, så når jeg var i uke 18 og fortsatt kasta opp hver morgen ble jeg litt oppgitt.. men hvis du plutselig har blitt veldig kvalm uten å ha vært det tidligere, så kan det kanskje være andre ting som gjør det?
Nei det er ikke tull, de aller fleste blir kvitt kvalmen i uke 12. Men så er det da alltid noen som faller utenfor
Hehe det mest vanlige er at det går over. De aller aller fleste blir bedre i 2. TrimesterPoenget mitt er at det er helt vanlig at det varer lenger en akkurat 12 uker, så sånn sett mener jeg at den "regelen" bare er tull
Hehe det mest vanlige er at det går over. De aller aller fleste blir bedre i 2. Trimester
*kverulere*
[emoji23]