Mer kvalm etter uke 12?

Wish43

Forelsket i forumet
Er det andre som har opplevd at kvalmen har blitt verre etter uke 12? Jeg var litt plaget av kvalme i starten men ikke mye, men denne uken har det blitt ille! :( trodde man var over kvalmen nå :p
 
Bare tull at det skal gi seg i uke 12. Fikk hele tiden høre det av andre sist, så når jeg var i uke 18 og fortsatt kasta opp hver morgen ble jeg litt oppgitt.. men hvis du plutselig har blitt veldig kvalm uten å ha vært det tidligere, så kan det kanskje være andre ting som gjør det?
 
Har ikke vært mer kvalm, men i dag kom frokosten så fort i retur at det var såvidt jeg rakk og komme meg inn på doen [emoji12]
 
Bare tull at det skal gi seg i uke 12. Fikk hele tiden høre det av andre sist, så når jeg var i uke 18 og fortsatt kasta opp hver morgen ble jeg litt oppgitt.. men hvis du plutselig har blitt veldig kvalm uten å ha vært det tidligere, så kan det kanskje være andre ting som gjør det?

Ja det kan jo hende det er noe annet, men det kjennes helt likt ut som til uke 8. Det hjelper med kald frukt :) får satse på at det er veldig forbigående :)
 
Sover du nok? Jeg jobber turnus og å gå fra kveldsvakt til dagvakt har siden start vært umulig da jeg spyr hele dagen. Jeg trenger gjerne over 10 timer søvn og noe kaldt å drikke fortest mulig etter jeg har våknet, uavhengig av timer :) Jeg har slitt mye med kvalmen da..
 
Jeg blir ikke noe bedre ihvertfall, uke 16 nå. Kaster opp oftere nå enn før uke 12.
 
Jupp! Dette er tredje barnet og har skjedd hver gang! Begynner å kaste opp i uke 13.... Har gått over igjen rundt uke 15.
 
Bare tull at det skal gi seg i uke 12. Fikk hele tiden høre det av andre sist, så når jeg var i uke 18 og fortsatt kasta opp hver morgen ble jeg litt oppgitt.. men hvis du plutselig har blitt veldig kvalm uten å ha vært det tidligere, så kan det kanskje være andre ting som gjør det?
Nei det er ikke tull, de aller fleste blir kvitt kvalmen i uke 12. Men så er det da alltid noen som faller utenfor
 
Nei det er ikke tull, de aller fleste blir kvitt kvalmen i uke 12. Men så er det da alltid noen som faller utenfor

Poenget mitt er at det er helt vanlig at det varer lenger en akkurat 12 uker, så sånn sett mener jeg at den "regelen" bare er tull ;)
 
Poenget mitt er at det er helt vanlig at det varer lenger en akkurat 12 uker, så sånn sett mener jeg at den "regelen" bare er tull ;)
Hehe det mest vanlige er at det går over. De aller aller fleste blir bedre i 2. Trimester
*kverulere*
[emoji23]
 
Jeg var så heldig å slite med kvalmen i kun en ukes tid før jul. Jeg kastet opp en gang og så ble det bedre :) Men jeg merker at jeg generelt er litt mer ømtålig og at det er litt mindre som skal til før jeg føler meg uggen og lettere uvel selv i uke 16 :)
 
Jeg er i uke 17, kvalm konstant og spyr på morran. Har vært kvalm siden uke 6 men spyinga begynte først i uke 11.
 
Var litt kvalm i 1 trimester, men bare når jeg var sulten. Ikke kvalm i det hele tatt nå i 2. trimester, så er vel heldig xsmile9
 
Back
Topp