Mer halsbrann!

LilleFighter2016

Forelsket i forumet
Desemberskatter 2016
Jeg trodde nå som magen hadde sunket endel at det skulle bli bedre. Det har det ikke blitt!

I natt ble jeg skikkelig kvalm også kom halsbrannen for fullt. Fortsatt skikkelig halsbrann i dag... kan man bli verre av sånt før fødsel?

Jeg tror nok dessverre at ingenting blir bedre før fødsel. Livmoren er jo skvist opp mot alt nå, uavhengig av hvordan babyen ligger. Men ja, halsbrann suger.

Jeg trodde nå som magen hadde sunket endel at det skulle bli bedre. Det har det ikke blitt!

I natt ble jeg skikkelig kvalm også kom halsbrannen for fullt. Fortsatt skikkelig halsbrann i dag... kan man bli verre av sånt før fødsel?

Sånn har jeg det også selv om magen har sunket ned. Særlig om kvelden er det ille. Blir også kjempekvalm når j skal legge meg, etter å ha pusset tennene :depressed:

Jeg har heldigvis sluppet unna kvalmen, men halsbrannen er flink til å snike seg innpå ennå. Spesielt på ettermiddag/kveld :-\

Magen min henger nesten mellom beina mine den er så lav. Kan legge hele håndflata mi mellom baby å mellomgulvet. Men halsbrann har jeg støtt!

Back
Topp