Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det virka nok mer enn det var. Å nå blør jeg ikke mer. Ingen smerter eller noe. Legevakta er ikke så veldig hyggelig her. Men blir det mer så ringer jeg. Føler ikke jeg kan springe ned Legevakta når jeg ikke har noe å komme medHuff da
Vi ringte legevakten da vi mistet første gang, men da var det smerte og masse blod.
Da fikk vi beskjed om å kontakte lege over helgen om jeg fortsatt blødde.
Men kan jo hende man får prate med noen som er litt mer trivelig
Er det mye blod da? Klomper?
Vi dro til legevakta når jeg fossblødde og hadde magesmerter. Fikk komme inn, men ingen på jobb som kunne ta ultralyd, så fikk ikke gjort så mye annet enn at de sa de trodde jeg hadde sa og fikk henvisning til å dra på ultralyd hos en gyn. dagen etter. Ingen som hadde ledig time, så måtte bestille privat for å få time samme dag. Viste seg å være sa.Skulle vel bare holdt senga i dag... våkna til mere friskt blod.
Får vel bare kontakt legevakta i dag. Men de gjør vel ingenting?
Ingen smerter enn så lenge.
Får krysse fingrene på at det bare er at slimhinnene er litt skjøre, eller no lignendeDet virka nok mer enn det var. Å nå blør jeg ikke mer. Ingen smerter eller noe. Legevakta er ikke så veldig hyggelig her. Men blir det mer så ringer jeg. Føler ikke jeg kan springe ned Legevakta når jeg ikke har noe å komme med
sender deg positive tanker og en god klem