mer enn en???

ACjinta

Andre møte med forumet
Er det normalt at magen blir synlig større tidligere i svangerskapet når man har fått barn før.. Er åtte uker og seks dager på vei nå, og magen er merkelig mye større og "hardere" enn den var på samme tid med vesla.. hun kom i juli i fjor og jeg lurer på om det er derfor eller om det muligens er mer enn en..

Okay.. litt tryggere nå i allefall.. hehe... Er tvillinger i familien til samboeren min, så var/er egentlig ganske nervøs. Men man finner det uansett tidsnok ut:P hehe..

Puster lettet ut.. Muligens bare jeg som overreagerer... hehe.. Tror det blir sllitsomt nok med to så tett om det ikke skulle blitt flere også. hehe.. Men men.. 

hadde vært kos med flere kjære[:)] gjør meg lykkelig du

Mye kos, mye slit.... Bedre å få en og en synes jeg;)
Men.... Kjærsten min... Ingen er bedre enn deg[:D]

ORIGINAL: ACjinta

Okay.. litt tryggere nå i allefall.. hehe... Er tvillinger i familien til samboeren min, så var/er egentlig ganske nervøs. Men man finner det uansett tidsnok ut:P hehe..

Er det ikke damene som "bestemmer" om det blir tvillinger?
Tror det er ganske vanlig at magen er litt størreandre gangen, magen er jo ferdig tøyd.. [:D]

Man regner det som at man blir større tidligere med numemr to enn nummer en ja.

ORIGINAL: sillivanilli

Tror det er ganske vanlig at magen er litt størreandre gangen, magen er jo ferdig tøyd.. [:D]

Jo stemmer det. Er dobbel eggløsning som er genetisk[;)] Det kan ikke mannen ha[:D]

ORIGINAL: Mims

ORIGINAL: sillivanilli

Jo stemmer det. Er dobbel eggløsning som er genetisk[;)] Det kan ikke mannen ha[:D]

En eggete tvillinger kommer vel ikke fra dobbel eggløsning?

Jeg har i hvert fall fått gravidmage mye før i dette svangerskapet enn i første... [8D]

hadde akkurat samme "problemet" som deg. jeg er i uke 10, og har seriøøøøse problemer med å skjule det, så på lørdag skal vi ha stort selskap her, og da skal vi bare avsløre, for det nytter ikke skjule lenger;)

fikk tidlig ul pga masse twins i familien, men det var bare en liten baby der inne:) puh! hehe
men livmoren er myye mer "tøyelig og slapp"som legen sa, så kort tid etterpå..

men be om tidlig ul da vel???

Back
Topp