Mer en 1 i magen ?

Var på TUL i dag. Og i magen er det to.. Dette er min første gang gravid og jeg er fortsatt (relativt) ung. Har ingen tvillinger i familien på noen av sidene. Så det var big surprise.. Er litt sjokkskada merker jeg!

Så utrolig spennende! :happy:
Gratulerer så mye med to små i magen!

Hvor langt er du på vei?

Hadde du kraftige graviditets-symptomer?
 
Så utrolig spennende! :happy:
Gratulerer så mye med to små i magen!

Hvor langt er du på vei?

Hadde du kraftige graviditets-symptomer?

Takk Det er rimelig spennende ja Jeg er 8+0 i dag. Det var det jeg hadde regnet ut selv og det stemte også etter UL.

Har vært veeeldig sliten og trøtt og hormonell lenge, siden uke 4. Men ikke så mange andre symptomer. Kvalmen kommer stort sett på kveldstid og er ikke helt grusom.

Er ikke helt virkelig for meg enda
 
Var på TUL i dag. Og i magen er det to.. Dette er min første gang gravid og jeg er fortsatt (relativt) ung. Har ingen tvillinger i familien på noen av sidene. Så det var big surprise.. Er litt sjokkskada merker jeg!
Så spennende! Gratulerer:joyful: men skjønner at det er litt overveldende og da :wideyed: Er helt sikker på at du klarer det utmerket, og tenk - dobbel lykke:love017
 
Takk Det er rimelig spennende ja Jeg er 8+0 i dag. Det var det jeg hadde regnet ut selv og det stemte også etter UL.

Har vært veeeldig sliten og trøtt og hormonell lenge, siden uke 4. Men ikke så mange andre symptomer. Kvalmen kommer stort sett på kveldstid og er ikke helt grusom.

Er ikke helt virkelig for meg enda

Kan tenke meg det er uvirkelig ja :). For et gledelig sjokk :joyful:

Jeg er 8+5 og har utrolig lite kvalme, men er trøtt og blir fortere sliten, oppblåst og litt hormonell.
Tror ikke jeg har mer enn 1 i magen, men veldig interessant å lese om hvordan tvilling-gravide har det :)
Blir spennende å følge deg fremover.
 
Så spennende! Gratulerer:joyful: men skjønner at det er litt overveldende og da :wideyed: Er helt sikker på at du klarer det utmerket, og tenk - dobbel lykke:love017
Kan tenke meg det er uvirkelig ja :). For et gledelig sjokk :joyful:

Jeg er 8+5 og har utrolig lite kvalme, men er trøtt og blir fortere sliten, oppblåst og litt hormonell.
Tror ikke jeg har mer enn 1 i magen, men veldig interessant å lese om hvordan tvilling-gravide har det :)
Blir spennende å følge deg fremover.

Dobbel lykke ja:cat:
Det blir fryktelig spennende!
Håper det er flere her som oppdager to etterhvert:happy:
 
Her har både mamma, svigerinne og bestevenninne drømt at jeg får tvillinger. Jeg derimot er ganske sikker på at det er bare en... Blir spennende på tul på tirsdag =)
 
Har selv en sterk følelse at det er tvillinger. Mormor er tvilling og jeg er spådd først en jente, en gutt og til slutt tvillinger. Har ei jente fra før. Mistet tre måneder på vei i februar..så dette blir min tredje gang jeg er gravid :) blir spennende å se på tul om 10 dager :)
 
Var på tidlig UL og så to blinkende hjerter i uke 6! Veldig tidlig da, så må nok på noen tidlige UL til før jeg klarer helt på tro på dette! :Heartpink veldig spent!
 
Last edited:
  • Liker
Reactions: Ada
Så spennende! Gratulerer med to små:Heartred

Takk! Tror jeg skal prøve å få en ny ultralyd til uken! Tenker for mye på missed abortion. Men det er min første graviditet, så det vel normalt å føle ubehag av å ikke ha kontroll :happy090
 
Back
Topp