Mer dårlig mot termin ?

Aprilmamma 1

Forelsket i forumet
Aprilbarna`15
Er veldig dårlig om dagen. Dårlig i magen, mye mensen murring(i ryggen og forran), nedpress og litt stikinginger nedentil. Trøtt og sliten store deler av dagen. Off ble litt klaging dette!!
Flere som føler det sånn ??

Var på kontroll her om dagen å alt var bra med prinsen <3 ;* ikke lenge igjen for oss nå jenter :) :)

Har det ca på samme måten som deg. Er vell bare å ta det med ro og håpe ting skjer litt før termin, hehe :p

Er veldig dårlig om dagen. Dårlig i magen, mye mensen murring(i ryggen og forran), nedpress og litt stikinginger nedentil. Trøtt og sliten store deler av dagen. Off ble litt klaging dette!!
Flere som føler det sånn ??

Var på kontroll her om dagen å alt var bra med prinsen <3 ;* ikke lenge igjen for oss nå jenter :) :)

Føler det på helt samme måte om det er noen trøst..

Jeg syns hvertfall alt ble veldig mye tyngre mot slutten sist gang, fikk også en rekke merkelig lidelser som utslett på magen, hovne ankler og håndledd, press ned mot bekkenet osv.. Tipper de 5 siste ukene, men de 3 siste var nok verst.

Jeg syns hvertfall alt ble veldig mye tyngre mot slutten sist gang, fikk også en rekke merkelig lidelser som utslett på magen, hovne ankler og håndledd, press ned mot bekkenet osv.. Tipper de 5 siste ukene, men de 3 siste var nok verst.
Æææ 5 uker ja... Er vell kroppen som gjør seg klar :)

Kjenner meg igjen i alt! :P

Helt elendig form her og! Men blir igangsatt om ikke mange dagene , kanskje allerede om ti dager- det skal bli så deilig å få gutta ut, det er ikke plass inni der lenger! :-p

Kjenner meg veldig igjen i det du sier! Og har i tillegg greid å bli skikkelig forkjøla. Kan skrive under på at høygravid +syk=dårlig kombo :p

Ja, formen er helt på bånn nå. Føler jeg har en kjempe baby i magen og det merkes godt når hun er våken. Ikke alle bevegelsene er like deilige ;) jeg er nå 36+3 og føler at alt ble litt værre nå denne uka! Lite energi og lei :( gleder meg til det hele er over!

Jeg er litt glad når jeg får disse mensenmurringene for det er jo et tegn på modning.. Samtidig som det er litt slitsomt hvis vi skal ha det sånn i 4 uker til! :p

Fikk litt gul melk i pappa i går kveld i dusjen... Også et tegn på at det nærmer seg nå ja!!!

Her er begynner det også å komme tegn på at ting nærmer seg. Murrer og stikker der nede og har tidvis masse kynnere. Deler av slimproppen gikk også denne uka :) (ikke at jeg vet hvordan den ser ut, men det kom iallefall en ganske stor seig glassmanetaktig klump ut...) Og gul melik i puppa og ikke på pappa her også ;)

Ja, formen er helt på bånn nå. Føler jeg har en kjempe baby i magen og det merkes godt når hun er våken. Ikke alle bevegelsene er like deilige ;) jeg er nå 36+3 og føler at alt ble litt værre nå denne uka! Lite energi og lei :( gleder meg til det hele er over!

Jeg er litt glad når jeg får disse mensenmurringene for det er jo et tegn på modning.. Samtidig som det er litt slitsomt hvis vi skal ha det sånn i 4 uker til! :p

Fikk litt gul melk i pappa i går kveld i dusjen... Også et tegn på at det nærmer seg nå ja!!!
Du fikk hva i pappa i går??? ;)

Gul pappa-melk og masse kynnere og vonde murringer her også! :P
Føles litt strevsomt hvis det blir sånn i 4 uker ja..

Skjønner hva du mener, lett å få litt falske håpe når formen blir dårligere nå på slutten. Men plutselig har vi gulla våre i armene <3

Back
Topp