Mer brudekjoler

• Trådstarter Trådstarter *Nyperose*
  • Opprettet Opprettet
N

*Nyperose*

Guest
Vi skal gifte oss om knappe 4 mnd og skal ha et lite uhøytidelig bryllup. Vil derfror ha en enkel kjole og lurer litt på hvilken type kjole dere syns er finest.

Jeg er tynn litt beinete i kravebein og skuldre[8|][8D]
er det da finere med halterneck eller stropper, som nummer 1 og 2, enn som nummer 3 hvor det blir mye mer nakent?

Nummer1

Nummer2

Nummer3

Nummer4

jeg og er tynn og føler beina i halsen og skuldrene viser over alt så da jeg skulle gifte meg skulle jeg noe over skuldrene,men jeg
ente opp med stroppeløs og det ble faktisk veldig fint.....

Ja jeg har bare prøvd med stroppeløse kjoler, for har tenkt at det er det jeg vil ha, men ble litt uikker her nå Får dra å pøve noen med halterneck og stropper og tenker jeg[:)]

nummer 1

nummer 2

nummer 3

ikke lett å velge...syns alle 3 var veldig fine...men jeg endte med å krysse av på nr.3...men når jeg gjorde det så angra jeg litt på at jeg ikke trykka på nr.2....
så står mellom de!!

synes nr 1 var helt nydelig. 

ORIGINAL: Snuppo og Sneipen

nummer 1

nummer 2

nummer 3

TAKK[:D]

nr en var nydelig men liiitt for enkel, så derfor ble det nr 2, nydelig den og[:)]

Nr 2[:D]

ORIGINAL: *sdh*

Nr 2[:D]

Litt vanskelig uten å ha sett deg, men trykka på nr. 3[:)] Den var nydelig[:)]

Jeg elsket nr 1, men likte ikke den brosjen (eller hva det er). Men stemte nr 1 [:D]

ORIGINAL: VeldreidSkrævadottir

Du kan jo ha en bolero over, hvis du syns det blir for nakent også!?

ja det tenker jeg uansett å ha for datoen er 21. mai og jeg er frysepinne delux[:D] er jo ikke veldig varmt enda da, eller det kan jo være det da.

Nr 2 var helt nydelig [:)]

Spørs litt hvor høy og tynn du er.. Dype v-utringninger får deg ofte til å virke enda lenger og smalere.
Jeg ville droppet halternecken av samme grunn.
Jeg stemte på nr en. Syns kanskje kjole nr 3 var finere, men nr 1 var enkel og kjempeflott i utringningen.

ORIGINAL: Furteguri og sønn

[:D]

ORIGINAL: Furteguri og sønn

4 var også nydelig[:)]

Nr tre var jo bare helt fantastisk!
Men nr 1 var også VELDIG flott.

Noen er jo pent 'benete' i skuldre og med kraveben,
mens andre ikke er det,
Litt vanskelig å si hva som blir penest på deg uten å se det...

Syns du selv skal gå å prøve ut begge varianter og se på deg selv i speilet.
Du er jo den som er mest kritisk til deg selv, så det du finner ut kler deg best, kler deg sikkert
-og det du føler deg mest vel i vil også vise deg på det beste [;)]

Back
Topp