Mer bæsjeprat :eek:

Arian hadde en lang periode hvor det gikk mange dager mellom hver gang han bæsjet. Bæsjen var da gul/lysebrun når den kom. Siden lørdag har han imidlertid hatt mange bæsjebleier daglig, og bæsjen har vært grønn og kornete. Han ser ikke ut til å plages med magen, men er det vanlig/normalt? Han har fått sutte litt på eple/pære siste dagene, men han får jo ikke store mengdene, så det skal vel ikke ha noe å si?
mm-bæsjen endrer seg alt etter hva mammaen har spist, for melka endres ut i fra hva du spiser og påvirker tarmene hans ;) Hermine hadde enkelte dager helt gul bæsj på kun mm og andre dager mørkegrønn bæsj, da kunne hun ha hatt litt luft i magen eller knip!

Da jeg hører vi på mammaene våre..;) Men om hun ikke ser til å ha plager, så har hun kanskje spist litt mye.. Samme som her det.;) Men jeg syns bæsjen her var grønnere ved kun mme-kost, enn nå som hun spiser grøt og GRØNNsaker. Ahaaaa! Der har vi forklaringa på den saken...:p;):D:):rolleyes::oops:
hahahahaha! Ja, MÅ jo være årsaken! :p :laughing002 :laughing021 :laughing025

Arian har blitt verre. Grønn bæsj mange ganger i døgnet. Ikke så mye hver gang da. Kjenner jeg er litt bekymret, men allmenntilstanden hans er god. Jeg har selv ligget rett ut i dag. Kvalm og ikke fått i meg noe næring.

Birk bajsar en gång i veckan :P och då bajsar han MYCKET. Gärna ut på låren och sån :S Ser ut som gul gröt och luktar död :eek: rom regel varje måndag ungefär :P ganska morsomt igentligen med tanke på hur mycket han äter...

Arian gjorde også det, inntil forrige helg...

Arian har blitt verre. Grønn bæsj mange ganger i døgnet. Ikke så mye hver gang da. Kjenner jeg er litt bekymret, men allmenntilstanden hans er god. Jeg har selv ligget rett ut i dag. Kvalm og ikke fått i meg noe næring.
Det er nok et tegn på mageknip ja, men kan like gjerne komme av noe du har spist som virus;) Hermine får grønn bæsj og et tonn med bleier om dagen når jeg spiser noe hun ikkw tåler, som løk eller jordbær:eek:

Idag har vi hatt en kombo av grønt og gult o_O :eek:

Nais! :p har hatt et par dager med gull mm-bæsj her igjen:rolleyes: men idag var den brune brownierøra tilbake:eek:
Den varianten har vi ikke hatt enda:)
Hun fikk en skje grøt tidligere i dag uten mango i, ser ut som hun tålte det:)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Den varianten har vi ikke hatt enda:)
Hun fikk en skje grøt tidligere i dag uten mango i, ser ut som hun tålte det:)

Ikke noe å rope hurra over når mm-bæsjen er borte for å si det sånn! :eek: :p
Så bra at hun tålte grøten da:D Hermine fikk grøt for første gang idag, hun var ikke veldig imponert og ville heller ha melk:p ;) hun har likt alt annet hun har fått hittil så denne var ny:eek: skal prøve å blande litt gulrot i så kanskje hun liker den bedre, risgrøten fra Holle er jo litt smakløs! :confused:

Ikke noe å rope hurra over når mm-bæsjen er borte for å si det sånn! :eek: :p
Så bra at hun tålte grøten da:D Hermine fikk grøt for første gang idag, hun var ikke veldig imponert og ville heller ha melk:p ;) hun har likt alt annet hun har fått hittil så denne var ny:eek: skal prøve å blande litt gulrot i så kanskje hun liker den bedre, risgrøten fra Holle er jo litt smakløs! :confused:
Ja, sikkert på grunn av at det ikke er melk i den tenker jeg. Smakte nestle sin også, den var søtere.

Ja, sikkert på grunn av at det ikke er melk i den tenker jeg. Smakte nestle sin også, den var søtere.

Det er nok fordi det er 20% tilsatt sukker i Nestlé sin grøt:eek: Den blir nok ikke brukt her i huset med det første for å si det sånn:p prøvde på nytt idag, laga Holle risgrøt kun på mm og da elska hun den:D

Er det noen som har prøvd å lage grøt på hirseflak? Har lyst til å prøve det selv og da kan jo lillebror smake :)

Er det noen som har prøvd å lage grøt på hirseflak? Har lyst til å prøve det selv og da kan jo lillebror smake :)

Nei, men tenkte jeg skulle prøve det en dag selv:-)

Nei, men jeg var på helsekost for å kjøpte Holle hirsegrøt. De hadde ikke den inne så jeg så på en pose med hirseflak, men de er ganske grovkornete. Så ekspeditrisa sa at skulle man gi den til en liten baby (6mnd) måtte den males litt, eller så blei den veldig grov, litt som havregrøt. Så derfor kjøper jeg ferdig hirsegrøt for baby når de får det inn, orker ikke å begynne å male hirseflak til henne :p

Nei, men jeg var på helsekost for å kjøpte Holle hirsegrøt. De hadde ikke den inne så jeg så på en pose med hirseflak, men de er ganske grovkornete. Så ekspeditrisa sa at skulle man gi den til en liten baby (6mnd) måtte den males litt, eller så blei den veldig grov, litt som havregrøt. Så derfor kjøper jeg ferdig hirsegrøt for baby når de får det inn, orker ikke å begynne å male hirseflak til henne :p
Ah, ja, men det tar to sekunder i blenderen det :D

Back
Topp