Mer aktivitet i magen?

mamsemor

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Dere som har født;

Ble baby vill/ mer aktiv under kynnere, når det nærmet seg fødsel?

Mine tidligere fødsler har ikke hatt noen forvarsler, maserier osv. Så jeg er jo rene nybegynneren på dette. Hi hi! :-)
Men under kynnere igår ble baby veldig aktiv, og ikke vært så aktiv før.

Nå vet ikke jeg om det betyr at det nærmer seg fødsel, men jeg har hatt det likt som deg. Synes bevegelsene i magen har vært roligere enn stund. Har kjent liv hver dag, men roligere. I går hadde jeg mye mer vondter - både verkinger (nesten som hold), kynner og murringer - i tillegg til en veldig aktiv baby!!:D Så spennende å se om det betyr noe;)

Nå vet ikke jeg om det betyr at det nærmer seg fødsel, men jeg har hatt det likt som deg. Synes bevegelsene i magen har vært roligere enn stund. Har kjent liv hver dag, men roligere. I går hadde jeg mye mer vondter - både verkinger (nesten som hold), kynner og murringer - i tillegg til en veldig aktiv baby!!:D Så spennende å se om det betyr noe;)
Spennende å se! :-)
Kanskje babyene prøver å sparke seg ut av magen når det strammer rundt de! Hi hi!
Men en jordmor sa en gang at kynnere føles nesten som massasje for de. :-)

Spennende å se! :-)
Kanskje babyene prøver å sparke seg ut av magen når det strammer rundt de! Hi hi!
Men en jordmor sa en gang at kynnere føles nesten som massasje for de. :-)
Jeg tenker noen ganger at han prøver å komme ut gjennom navlen:D Det kjennes hvertfall sånn ut;)

Babyen min er vill som vanlig :D men føles jo veldig voldsomt nå som hun er så stor! Alle rundt meg kan se henne :p

Dagen før var det uvanlig rolig, samme dag var det skikkelig vill vest inni der ;-)

Back
Topp