Mepilex transfer?

Prøvde i helga faktisk. Fordi sprekk i brystvorte. Funka dårlig for min del, lakk for mye melk til at det ble holdt tørt. Og så ble brystvorta trykt flat. Men tror det ville funka bedre med mindre lekkasje og mer naturlig brystvortestrutting :-D

Prøvde i helga faktisk. Fordi sprekk i brystvorte. Funka dårlig for min del, lakk for mye melk til at det ble holdt tørt. Og så ble brystvorta trykt flat. Men tror det ville funka bedre med mindre lekkasje og mer naturlig brystvortestrutting :-D
Huff :( synd d ikke hjalp deg :(
Jeg lekker ikke melk, så krysser fingrene for at det skal hjelpe her..

Håper det funker for deg! Da jeg først klistra det på trodde jeg det skulle bli veldig bra, virka som det pusta godt, og beskytta veldig godt. Lykke til :)

Ser ut til at den hjelper , litt iallfall. Perioden med smerte er kortere. Og virker som spriket på såret er litt mindre når han er ferdig å patte.. Men fikk beskjed om å bruke den en uke flr jeg dannet meg en mening- tar vist litt tid før effekten kommer.

Jeg fikk mepilex border lite. Men det r ikke det samme. Men håper alikevel det har no effekt :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Funket dårlig for meg :/ lakk for mye melk. Så jeg ammer bare på den ene pupøen nå pg satser på at den andre vil gro snart

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Back
Topp