Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Kakebit
Rema er billig, men meny har veldig bra utvalg, men dyrere varer. Syns jeg da.
ORIGINAL: Snuppe*mor*
ORIGINAL: Nugatti
ORIGINAL: lettliva*5 barnsmor*
jeg handler mest på Kiwi jeg...
Trodde Kiwi var en sånn dyr butikk også jeg[8|]
Bruker også Kiwi, er en av de billigste butikkene faktisk, for vårt bruk.
Når det gjelder First Price (og sikkert andre billigmerker) er det visst slik at butikkene tar inn varer fra max 2-3 ulike produsenter, så finner du First Price-vare i hyllen blir den produsert av samme produsent som en av de dyrere variantene. Eks på Kiwi får du Jarlsberg, Norvegia og Synnøve Finden gulost i tillegg til First Price sin. Da kommer First Price fra en av de tre andre produsentene. Det er Synnøve Finden som lager First Price-osten. Fikk vite det av en som jobber som salgssjef i FP. SÅ ikke alltid at billigmerkene er så mye dårligere kvalitet enn originalene[;)]
ORIGINAL: SelinesMam
de har bra tilbud på enkelte varer av og til på meny, så hamstrer inn der av og til, og kjøper ofte ferskvarer som kjøtt/fisk der.
ORIGINAL: Snuppe*mor*
ORIGINAL: Nugatti
ORIGINAL: lettliva*5 barnsmor*
jeg handler mest på Kiwi jeg...
Trodde Kiwi var en sånn dyr butikk også jeg[8|]
Bruker også Kiwi, er en av de billigste butikkene faktisk, for vårt bruk.
Når det gjelder First Price (og sikkert andre billigmerker) er det visst slik at butikkene tar inn varer fra max 2-3 ulike produsenter, så finner du First Price-vare i hyllen blir den produsert av samme produsent som en av de dyrere variantene. Eks på Kiwi får du Jarlsberg, Norvegia og Synnøve Finden gulost i tillegg til First Price sin. Da kommer First Price fra en av de tre andre produsentene. Det er Synnøve Finden som lager First Price-osten. Fikk vite det av en som jobber som salgssjef i FP. SÅ ikke alltid at billigmerkene er så mye dårligere kvalitet enn originalene[;)]