Mensvondt

*Minibønna*

Forumet er livet
Noen her som har sånn menssmerter i magen? hatt det 5-6 dager nå, utrolig ubehagelig. Går rundt og tenker nå kommer det ut, nå kommer det.
Det er ikek sånn stikk og strekk, men ømt og vondt rett og slett.

Er 9+2 i dag

Flere som har det slik? Jeg hører hjertelyd, men dette er IKKE godt[&:]

Jeg har hatt menssmerter mer eller mindre fra før IKM... har vært helt sikker på at mensen skulle komme mange ganger, men den har holdt seg borte heldigvis [:)] Tror det er helt normalt

Jeg hadde det for første gang i går, kom ekstremt.. men i dag har jeg nesten ikke kjent noe igjen.. så håper det gir seg, blir jo så bekymret når disse smertene kommer også
,[>:]

Ja, jeg har hatt det så og si siden dag 1... Noen dager ikke, andre dager er jeg sikker på at nå kommer mensen...[8D]

Jeg har også hatt murringer i magen, akkurat som menssmerter. Men blir som regel greit etter å ha fått det ut på toalettet!

Dette har jeg hatt en måneds tid og er visstnok helt normalt. Om noe er galt blir smertene sterkere enn ved normal mensen og i kombinasjon med blødning. Så om du ikke blør er det bare å smøre seg med tålmodighet - det er bare livmora som utvider seg dette!

ORIGINAL: IngiManathingi

Dette har jeg hatt en måneds tid og er visstnok helt normalt. Om noe er galt blir smertene sterkere enn ved normal mensen og i kombinasjon med blødning. Så om du ikke blør er det bare å smøre seg med tålmodighet - det er bare livmora som utvider seg dette!

Jeg blør, men vet at det er liv...

ORIGINAL: *Minibønna*

ORIGINAL: IngiManathingi

Jeg blør, men vet at det er liv...

Ja det er sant, formulerte meg litt dumt der...
Mange som blør og samtidig som alt går bra!

Mente egentlig bare at om man begynner å blø ville jeg kontakta lege for å sjekka opp i det ihvertfall!
=) 

Jeg har mer følelsen av svie og strekking jeg..
Lurer nesten på om det er urinveisinfeksjon..

er jo så mye som skal skje der nede at det er klart det
blir litt ubehag, men har ikke hatt menssmerter..

Back
Topp