mensturasjons app???

Er det noen av de dere har nevnt her nå som er fine å bruke for oss som har syKLUSSer?? :P Hadde Periodical fra Libresse en stund, men den er jo håpløs, siden den legger inn stabile sykluser hele tiden, noe jeg ikke har hatt på lange tider...

Jeg brukte my days x (tror jeg den het).. den regna ut hvor lange sykluser jeg hadde og når neste mensen kom

♥ Prinsesse 03.06.12 ♥
♥ Venter 23.02.14 ♥
★ Sladrer med PrinsOgPrinsesse Mamma★

Periode tracer er topp! Du stiller den inn på normal lengde f.eks 30 dager så når du har mensen trykker du på en knapp for å si at bå er ho kommet. Samme bår ho drar. Deretter regner appen ut gjennomsnitt sykluss lengde og antatt eggløsning etter fjennomsnittlig lengde. Du kan også legge inn vekt, temperatur, sex, symptomer osv.

Menstrual calendar! Alt av mens og styrke på den, når EL kommer, holder styr på sex (beskyttet eller ikke kan du velge) følger deg gjennom hele svangerskapet når den tid kommer, alle symptomer og alt!
Vet jo ikle hvordan de andre er, kanskje de er like :p

Jeg bruker WomanLog, Veldig fornøyd :)

Nettbretter <3

På womanlog kan du sette inn ca sykluslengde, men justere senere når eggløsning faktisk fant sted og når mensen faktisk kom , om det ikke følger syklusen! :-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp