Menstruasjonssmerter

AnneS

Forumet er livet
VIP
Desemberlykke2017
De siste dagene har jeg gått med veldige menstruasjonssmerter, så forventet nesten at den skulle komme. Men ikke sett noe til den enda, og jeg blir gal av magevondten :( hadde glemt hvor ubehagelig og vondt det her var :sorry: andre som har kjent på det enda?

Har hatt litt, men fikk jo mensen tilbake sånn ca 4 uker etter fødsel. Nå dersom jeg anstrenger meg på tur feks får jeg og blødninger og smerter. Har fått henvisning til gynekolog pga tidligere påvist endometriose.. mensensmerter er noe dritt!! Glemte å være mer takknemlig for å slippe det i svangerskapet :shifty:

Hadde det hele forrige uke.. venta bare på at uka skulle komme men ikke kommet enda. Fullammer. Tror det tok 3 mnd sist med fullamming så er vel rett rundt hjørnet [emoji52]

Ikke hatt noe, men forundrer meg ikke om den kommer da jeg har fått mensen tilbake forholdsvis fort selv om jeg har fullammet/fullammer :rolleyes:

De siste dagene har jeg gått med veldige menstruasjonssmerter, så forventet nesten at den skulle komme. Men ikke sett noe til den enda, og jeg blir gal av magevondten :( hadde glemt hvor ubehagelig og vondt det her var :sorry: andre som har kjent på det enda?
Sist uke hadde jeg mensensmerter. Fullammer, men ikke sett noe til mensen enda.

Kommer og går litt. Ammer ikke, men forventer at jeg får den snart. 9 uker siden fødsel snart. :-)

Jeg fullammer. Sist kom den ca 5mnd etter fødsel og delammet jeg fra 4,5mnd til 6mnd. Hadde håpet på å slippe unna litt til, men får se:p
Men det er slike smerter som jeg pleier å ha første dag med mens, såpass vondt at jeg egentlig vil ta paracet :sorry:

Jeg har ikke direkte mensensmerter men små blødninger dersom jeg anstrenger meg.. har blitt henvist til gyn da.

Kommer å går her også. Var luksus å være gravid egentlig. Hadde mye mindre vondter i kroppen da[emoji849]

Back
Topp