Menstruasjonssmerter...

Gunn+

Andre møte med forumet
Er på andre døgnet med kraftige menssmerter, noen andre som er plaget, opplever dette eller vet hva som skjer?
Er akkurat kommet til uke 37 :-D så begynner jo å nærme seg termin om 3 små uker :-)

Modning ja. Helt naturlig heldigvis, dog litt plagsomt :-)

Ja, mye sterkere enn vanlige menssmerter for meg. Jeg trodde nesten jeg fødte snart, men JM sa de blir sterkere siden jeg i tillegg har bekkenplager.

Jordmor jubler hver gang jeg sier jeg har vondt, så det er nok bare modning og bra :) :P

Har hatt tette kynnere, smerter i korsryggen og menssmerter siden kl. 20 i går... Har ikke fått sove mye og vurdert å ringe føden og spørre om å komme inn flere ganger... Men så har de ikke tatt seg opp i styrke selv om de er ganske regelmessige og jeg har jo klart å sovne innimellom noen ganger... Tror det er bare modning, men fortsetter det sånn bør jeg vel ringe? Blir veldig svimmel av noen av kynnerne. Førstegangs, uke 37....

Har hatt tette kynnere, smerter i korsryggen og menssmerter siden kl. 20 i går... Har ikke fått sove mye og vurdert å ringe føden og spørre om å komme inn flere ganger... Men så har de ikke tatt seg opp i styrke selv om de er ganske regelmessige og jeg har jo klart å sovne innimellom noen ganger... Tror det er bare modning, men fortsetter det sånn bør jeg vel ringe? Blir veldig svimmel av noen av kynnerne. Førstegangs, uke 37....
Er du usikker, er det jo bare å ringe. Mye kan nok avklares på telefon. :)

Mye mensmurringer her også. Og magen strammer seg skikkelig innimellom, er nok modning... Har tippa 37 uker i dag så nå er det helt ok om noe skjer :p

Godt å høre at det ikke bare er meg som har slike vondter :-P
Håper det er fordi det modnes :-)

Samme plager her i dag, jeg er i uke 35+0, kontroll på RIksen i morgen :rolleyes:;)

Er du usikker så ring ♡ jeg hadde det sånn med nr 2 :) dro inn, hadde 3 cm åpning. Gikk en liten tur på 20 min å hadde da 6 cm åpning :p litt under en time senere var han født :p så greit å sjekke hvis det holder deg våken ♡

Ja, mye sterkere enn vanlige menssmerter for meg. Jeg trodde nesten jeg fødte snart, men JM sa de blir sterkere siden jeg i tillegg har bekkenplager.
Jeg kjenner det ekstra når jeg sitter/ligger i sofaen, da kjenner jeg det også i bekkenet.

Har ikke ringt føden, men skal spørre jordmor når jeg har time der i dag :-) men regner med at det er ganske normalt siden det er en del som opplever dette på denne tiden :-) satser på at det har med modning å gjøre og at det er et tegn på at kroppen gjør seg klar :-)

Back
Topp