Menstruasjons lignende smerter

Lykke i September

Gift med forumet
Septemberlykke 2015
Det har hvert noen dager nå i det siste at jeg har kjent menstruasjons lignende smerter og ubehag. Har ikke vart så lenge, kanskje 10-15 min 1 gang om dagen... Ikke hver dag. Kanskje hvert sånn 4-5 dager til sammen. Hva kan det være? Flere som har opplevd det?

Jeg har det jeg opplever som svake mensliknende smerter stadig vekk.. Var mer for en måneds tid siden, og da slet jeg en del med kynnere og var ekstra sliten! Vet ikke om det er normalt.. Men livmoren vokser jo, regner med der er derfor...?

Jeg har hatt det samme. Kommer og går stadig vekk. Snakket med jordmor om dette på onsdag. Hun sa det ikke var kynnere, men kunne være flere naturlige ting. Hvordan babyen ligger, nerver i klem, organer som flyttes, osv.. ingen ting å bekymre seg for og helt vanlig var beskjeden jeg fikk. ;) "Det er veer vi vil unngå. Alt annet kan vi leve med" sa hun.

Jeg har hatt det samme. Kommer og går stadig vekk. Snakket med jordmor om dette på onsdag. Hun sa det ikke var kynnere, men kunne være flere naturlige ting. Hvordan babyen ligger, nerver i klem, organer som flyttes, osv.. ingen ting å bekymre seg for og helt vanlig var beskjeden jeg fikk. ;) "Det er veer vi vil unngå. Alt annet kan vi leve med" sa hun.

Kanskje litt dumt spm- men hvorfor må vi unngå veer? Spør fordi jeg har kjent det iblant, veer i underlivet.. :/

Back
Topp