Menstruasjonen

haug

Andre møte med forumet
Hadde mensen 5-6 dager før jeg ble gravid. Nå har jeg fått den igjen, nesten 5 måneder siden gullet ble født. Men den har vart i over 2 uker!!!! Er dette normalt første gangen?

min første varte i nesten 14 dager...[:@]

Min første varte i 6 dager. Så fikk jeg den igjen etter 14 dager...[:'(][:'(]
Har alldri hatt den i to uker i strekk, fysj det må vere kjedelig og ubehagelig[:'(][8|][&:]

Jeg har aldri hatt regelmessig mens (fikk mensen når jeg var 11). Noen ganger varer den i tre dager, andre ganger så mye som en måned faktisk. Noen ganger er det tre uker mellom hver menstruasjon, andre ganger tre måneder [&:][8|][&o] Jeg fikk mensen med en gang etter renselsen og siden den gang har jeg ikke hatt den igjen [:D]

To uker er ikke noe problem. Når det gjelder menstruasjon, sex, graviditet, fødsler og unger er ALT normalt har jeg inntrykk av, så det er ingen grunn til bekymring [:)][;)]

Jeg hadde en blødning som varte 4 dager ca  7 uker etter fødselen, men nå ingen.... Var bare den ene gangen...[8|]

Når jeg fikk igjen mensen etter 9 mnd etter at jeg hadde fått sønnen min, varte den i 17 dager [:'(]

Jeg hadde i 7 dager første gangen og i bare 3dager som er vanlig for meg de neste to gangene. men jeg har mensen ver 5uke i steden får 28dager som jeg altid har hatt før, spennede å se om jeg får neste tirsdag igjen, da er det 5uker siden sist på dagen. har begynt å få det på tirsdager i steden for søndager, har ver ver 5tirsdag alle 3gangen å kommer det nå tror jeg det er min nye syklus. digg egentlih å gå 4uker av og 3dager på en 3uker av  og 3dager på. (veldig regelmessig her da. er som om kroppen min går på en innebyggd klokke) har ikke gåt på p-piller siden jeg var 19 så det er ikke det.

Fikk mensen for første gang i dag, er det vanlig at det blør noe vanvittig? jeg blødde ufattelig mye de første 3dagen av første ja.

Back
Topp