Menstruasjonen tilbake

Dyvna81

Forelsket i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Nå er det 6 uker etter fødselen og etter flere dager uten blodig utflod har jeg fått friskt blod helt lik mensen. Forrige gang jeg fødte fikk jeg mensen veldig tidlig. Er det vanlig å få den tilbake allerede? Påvirker det ammingen? Skal på 6 ukerskontroll hos gynekolog neste uke og skal spørre men er det noen her med erfaring?

Forrige gang blødde jeg friskt blod i 3 dager etter 5-6 uker og igjen ca 6 dager etter 9-10 uker. Så jeg tenker at det kan godt være at det er mensen?
Jeg blødde og friskt blod en dag tidligere i uken, er litt over 5 uker nå, men det er bare snakk om et tilfelle, ikke en dag en gang.

Nå er det 6 uker etter fødselen og etter flere dager uten blodig utflod har jeg fått friskt blod helt lik mensen. Forrige gang jeg fødte fikk jeg mensen veldig tidlig. Er det vanlig å få den tilbake allerede? Påvirker det ammingen? Skal på 6 ukerskontroll hos gynekolog neste uke og skal spørre men er det noen her med erfaring?

Det kan påvirke ammingen akkurat under mensen ved at melken kan smake annerledes og produksjonen kan gå litt ned, men det vil ta seg opp igjen når mensen er ferdig.

Det kan påvirke ammingen akkurat under mensen ved at melken kan smake annerledes og produksjonen kan gå litt ned, men det vil ta seg opp igjen når mensen er ferdig.
Ja, kan merke at lille er ikke helt fornøyd med melken haha nå for tiden. Problemet er at har bestilt time hos gynekologen nå på tirsdag, typisk!

I går begynte utfloden plutselig å bli veldig brunrød og det kom veldig mye. I natt og idag har det vært mye frisk blod og jeg har vært nøtt til å bytte bind hver gang jeg er på do. På torsdag er det 6 uker siden fødsel så jeg tenker at det her er mensen. Holdt det i seg lenge for deg?

Jeg hadde det i 3 dager, nå kommer det spotting, men det er sikkert på grunn av spiralen gynekologen satt i går.

Back
Topp