Menstruasjon

Zeena

Gift med forumet
Septemberlykke 2015
(Mulig det er en tråd på tema, men orker ikke lete)

Jeg fikk mensen første gang for to måneder siden. Seks mnd etter fødsel. Ammet hele døgnet fram til sju måneder, da kuttet jeg ned på dagtid.

Etter det har jeg ikke fått mens flere ganger, men sliter i periodevis med kraftige mens/el-smerter.

Flere som har/ har hatt det sånn?
Lurer på om dette er normalt eller om det bør sjekkes opp. Er konstant oppblåst og det er til tiden så vondt. Akkurat som et stooort egg sitter fast.. :p
 
Her venter jeg fortsatt på mensen, ingen tegn til den. Ammer fortsatt litt døynet rundt, men mest på kveld/natt nå.
 
Er ikke unormalt at syklusen tar tid for å finne tilbake til vante mønster. Spesielt hvis man fremdeles ammer...

Fikk mens selv for en måned siden (7 mnd etter) og venter nå spent på når den kommer igjen:rolleyes: Har også hatt endel EL smerter. Ammer døgnet rundt....
 
Fikk mensen for 2 måneder siden. Har ikke hatt mer etter det. Er mye oppblåst, men ingen smerter.
 
Helt normalt dessverre, det kan fortsette slik i hundre evigheter. :p:meh: Mange får regelmessig syklus tidligere selvfølgelig, men du kan ikke forvente det før du er helt ferdig med å amme, og noen ganger går det tid etter det også. Det er ingen som vil sjekke noe som helst for deg før du er ferdig med amming, så det legebesøket trenger du ikke ta deg tid til. :p
 
Fikk den igjen for 6 mnd siden, men denne mnd er den forsinket . 4 dagen med menssmerter så er spent på om det er systemet som er forsinket eller en spire
 
Fikk den igjen for 6 mnd siden, men denne mnd er den forsinket . 4 dagen med menssmerter så er spent på om det er systemet som er forsinket eller en spire
og du har ikke tatt test? :eek: Hadde aldri greid å vente så lenge!
 
Flere som fortsatt ikke har fått tilbake menstruasjonen eller? Ammer ca 4 ganger i døgnet nå, så ville trodd den kom snart :p
 
Flere som fortsatt ikke har fått tilbake menstruasjonen eller? Ammer ca 4 ganger i døgnet nå, så ville trodd den kom snart :p
Ingen mens her heller. Sist kom den ikke tilbake før jeg sluttet helt å amme. :) På slutten ammet jeg bare 4-5 ganger i uken, men det holdt visst det også for meg.:D Håper på det samme nå.
 
Ingen mens her heller. Sist kom den ikke tilbake før jeg sluttet helt å amme. :) På slutten ammet jeg bare 4-5 ganger i uken, men det holdt visst det også for meg.:D Håper på det samme nå.

Oi, såpass ja. Jeg har alltid hatt så uregelmessig syklus, den har vært helt opp mot 100 dager. Veldig spent på om den blir mer regelmessig nå :) Blir nok litt amming en stund til, så får bare smøre meg med tålmodighet.
 
Back
Topp