Menstruasjon

Jeg har hatt to stk runder med bittesmå blødninger, ca 2 ukers mellomrom. Regner med det er menstruasjonen. Det er 8,5 uke siden jeg fødte. Enn dere andre- er menstruasjonen som før?

Jeg fullammer og går på minipillen, fikk mensen igjen 2 uker etter renselsen, så blir vel at jeg egt skal ha den neste uke tror jeg, men legen sa så lenge jeg går på minipiller kan det ta opptil ett år mellom hver blødning :)

Jeg våknet i dag med en del blod.. Så ser ut til at den har kommet tilbake hos meg! Nå er det 3 mnd siden fødsel.

Jeg fikk en blødning to uker etter at renselsen var ferdig, 9 uker etter fødsel. Har dog ikke sett noe mer til den siden..

Hos meg tok renselsen 6 uker, uke 7 kom første mens... Så tok det 6 nye uker før en liten minimens kom, og nå venter jeg spent på nr 3... Nesten 3 uker siden sist ;)

Jeg ammer ikke, men to uker etter renselse fikk jeg menstruasjonen tilbake( da ammet jeg) og det gav seg ikke, begynte på carazette minipiller, de blødde jeg bare mer av, så etter nesten tre uker , ringte jeg legen og fikk conludag, gått på de i 6 uker nå, og i går fikk jeg menstruasjonen igjen, å denne gang, ganske kraftig! Alldri hatt det så kraftig før:p ( sorry detaljer:p)

Jeg ammer og har hatt mensen to ganger... Hadde renselse i 6 uker, fikk mensen to uker etter det, og så var det en liten pause og så ny runde.., dagene går litt i surr her, får vel kanskje mensen igjen snart ... Hm... Vet ikke jeg...

Jeg ammer og har hatt mensen to ganger... Hadde renselse i 6 uker, fikk mensen to uker etter det, og så var det en liten pause og så ny runde.., dagene går litt i surr her, får vel kanskje mensen igjen snart ... Hm... Vet ikke jeg...
Surr her også, derfor jeg må notere ned i kalenderen hver gang det er tid...

Back
Topp