Menstrasjon etter Sa/ma/ba?

Dame40

Blir kjent med forumet
Jeg hadde en Sa/ma/ba den 27- 29 mai. Var da etter menstermin i uke 11. var på ul den 30 og fikk bekreftet at alt var ute. Fikk da beskjed om at jeg kunne blød en stund til da det var igjen en del blod i livmora. Fikk også informasjon om at neste mens kom til å bli mer smertefull, mer mensveske og den kunne bli mer langvarig. Jeg begynte å spotte tirsdag denne uka. Mer blødning på torsdag - tilsvarende svak mensblødning. Samme på fredag og i dag kun spotting. Var dette en mens? Forvirra
 
Det kan ha vært en type mellomblødning fordi hormonene fortsatt er litt i ubalanse eller rester som kom ut, men det er ikke egebtlig uvanlig at neste menstrasjon blir mildere enn tidligere også fordi slimhinnen bruker litt tid på å normalisere seg etterpå.
Så vanskelig å si, men absolutt ikke alle som får en kraftigere og vondere mens etterpå.
 
Hadde en BO ca samtidig som deg, og tok cytotec 26 mai. Begynte å spotte litt torsdag denne uken og har hatt en del murringer, men har ikke blitt til noe vanlig mens enda. Så kan ikke gi deg råd, men spent på om tr kommer for fullt her de neste dagene eller hva som skjer…
 
Takk for svar
Kroppen er snodig. Blir litt imponert over kroppen også hvis dette er mensen - hvis den har klart å normalisere seg på så kort tid.
 
Back
Topp