Menstermin vs ultermin

Jeg har regnet meg frem til 22.nov (og jeg er helt sikker på når siste mens var), og UL sier 24.nov :) blir spennende å se!

Sist hadde jeg ul termin 14 dager etter mens termin, følte ikke at noe kom til å skje, men han kom dagen etter mens termin ;-) så alt kan skje ^^ håper på det denne gangen og ^^ men er bare 8 dager forskjell da :-)

Menstermin 19 nov. Oul 29 nov.
3D ul 25 nov.... :) Så vi får se når hun kommer :)

Menstermin er 1.november. OUL sier 8.november. Akkurat en uke imellom. Men jeg vet nøyaktig når jeg hadde mensen sist, så er ganske sikker på at min termin er nærmest. På ul i uke 32 ble hun estimert til å være 15% over snittet, så da tenker jeg at det er bare enda mere sannsynlig at jeg har termin ei uke før :) men tiden vil vise :)

Menstermin er 1.november. OUL sier 8.november. Akkurat en uke imellom. Men jeg vet nøyaktig når jeg hadde mensen sist, så er ganske sikker på at min termin er nærmest. På ul i uke 32 ble hun estimert til å være 15% over snittet, så da tenker jeg at det er bare enda mere sannsynlig at jeg har termin ei uke før :) men tiden vil vise :)
Jeg skal på kontroll straks, er spent på hva de sier om vekt/estimering :) lå 2% over sist, men det gjorde storesøster og omtrent ;) (3,7kg til termin)

Menstermin og tidlig ul (uke 12): 8.11
OUL : 12.11

Med storebror var menstermin 16.01 og OUL 13.01. Han kom 21.

15.nov ifølge menstermin og 22.nov ifølge ul-termin :) litt spennende her også fordi jeg hadde dokumentert sist mens før jeg ble gravid, så jeg var rimelig sikker på 15.nov!

Spennande å sjå med deg som har så stort avvik mellom ul, el og mens termin.

Av ulike grunna har eg vore 100% sikker på befruktning på alle. Ser at OUL termin likevel er veldig ulik. Begge dei eldste kom 6 daga over riktig dato, men 10 og 1 dag etter i forhold til OUL. Denne gangen hadde dei satt terminen fram 6 daga, om det ikkje var sikkert når termin var. Men no blir det jo ks, ellers hadde han vel komt 6 daga over han og :+)

Back
Topp