Menstermin i dag!!

• Trådstarter Trådstarter Solstrål
  • Opprettet Opprettet
S

Solstrål

Guest
"bare" 4 dager til UL termin. Kjenner jeg er EKSTREMT misunnelig på de som allerede har fått miraklene sine og enda mer når der har kommet 3 søte babyer rundt meg og vennene mine nå i går og tirsdag. Men det er bare å vente [8D]

Men kjenner jeg ikke vil vente mye lenger.

Hvordan er statusen hos dere som enda har mage MED baby?[:)]

Her tar smertene seg opp, men saaaaaaaaakte....... Skjer nok ikke noe på en uke enda......

ORIGINAL: Renesmee

Når du er misunnelig på de som har fått babyene sine kan du tenke på oss som har gått flere dager over termin [:D]

5 dager siden terminen min nå og jeg vedder ei hånd og ti tær på at jeg er fem ganger så utålmodig som deg

Helt sikkert! Jeg håper å slippe igangsettelse om 15 dage.

de nærma seg fort for deg no [;)]
her e de egentli veldi stille og rolig... bebis e rolig og kynnere e rolige... har litt mens murringer inni mellom...
men men får bere vente... sukk [:)]

ORIGINAL: *Mina min*

Ikke skjedd noe mere her siden i går heller,, har sovet kanon bra i natt. Hatt noen perioder der jeg har lagt å hatt disse sammentrekningene,, men de er jo ikke vondere enn at jeg sovner av de[8D]

Vi får håpe på noe action i helgen[8D]

hehe samme her [8D] Hadde endel sammentrekninger i går, men føler de er så tette at det ikke er lett å skille når de begynner og stopper...., Men det er ikke mer vonde en at jeg fungere [8D] Samme om natten, men sovner jo og sover mine beste netter denne uken [:D]

Ja vi får satse på helgen, jeg er vertfall moden og har festet hode så det er bare å vente [:)]

Jeg har lenge igjen til min termin som er 31.mars, men er skikkelig utålmodig..
Har så lyst til å kunne føde vanlig, men mest sannsynlig kan jeg ikke det hvis jeg går til terminen[&:] Pga stor baby....
Så her MÅ noe skje snart[:D]

ORIGINAL: Linda Beate

de nærma seg fort for deg no [;)]
her e de egentli veldi stille og rolig... bebis e rolig og kynnere e rolige... har litt mens murringer inni mellom...
men men får bere vente... sukk [:)]

det nærmer seg for de felste n¨å, vi er snart halvveis i mars allerede [:)] spennende. Jeg er sikker på at jeg ikke reiser inn før jeg ikke klarer gå selv. Slik at jeg er sikker på at det faktisk er rier jeg har [8D]

de e planen her og [8D] blir lenge nukk på sjukehuset uansett..[;)]
lika absolutt ikkje sjukehus heller, so tru eg slappa av bedre me å vente lenge heime... vi ha kort vei heldivis [:D]

ORIGINAL: Linda Beate

de e planen her og [8D] blir lenge nukk på sjukehuset uansett..[;)]
lika absolutt ikkje sjukehus heller, so tru eg slappa av bedre me å vente lenge heime... vi ha kort vei heldivis [:D]

Liker heller ikke sykehus, det er der jeg mistet min morfar [:(] MEN fikk et greit inntrykk på journalskrivingen OG da jeg var på føden for sjekk [:)] heldigvis. Kjenner et par Jm på føden på SUS også [:)]

Her er det beine veien på motorveien og tar ca 40 min inn til SUS [:)]

Sambo kjenner en som kjører ambulanse og de har stasjon på Nærb hvor vi bor som er 10 min unna oss. Han hadde sagt til sambo det vare bare å ringe, de satt og ventet på telefon fra oss [8D]

Jeg venter også på den dagen [8D] hehe.

ORIGINAL: babyz

begynner også å bli rimelig utålmodig nå.
på kontroll i uke 36 sa jm at hun trodde det kom til å skje noe før termin... nå sitter jeg her med 5 dager igjen til termin og føler i grunn ikke det er noen fødsel like rundt hjørnet...[&o]

men et kjerringråd som sier at babyen ikke kommer før mamma er metalt innstilt på det. selv om jeg er veeeldig klar for baby nå, har jeg vært litt stressa med tanke på at han kunne komme når som helst. har bodd hos foreldrene mine pga snekkerarbeid her og huset har overhode ikke vært klart for noe baby... mista vannet også[&:]
men nå begynner det å bli klart her, så da satser vi på fødsel snart[;)]

Mistet vann? Har du ikke fostervann?? Hvordan går det? [&:] (uviten førstegangs[8D] )

Ja kjenner til forhåpningene. Jeg fikk time hos JM 1 mars som hun ikke trodde jeg trengte, samme hos legen 8 mars. Men er da her enda jeg med 4 dager til termin..... Stygt gjort å gi oss slike forhåpninger. Håper jeg IKKE trenger timen jeg fikk til mandag, termindag [:)]

Til helga kanskje? [;)]

ORIGINAL: Solstrål

begynner også å bli rimelig utålmodig nå.
på kontroll i uke 36 sa jm at hun trodde det kom til å skje noe før termin... nå sitter jeg her med 5 dager igjen til termin og føler i grunn ikke det er noen fødsel like rundt hjørnet...[&o]

men et kjerringråd som sier at babyen ikke kommer før mamma er metalt innstilt på det. selv om jeg er veeeldig klar for baby nå, har jeg vært litt stressa med tanke på at han kunne komme når som helst. har bodd hos foreldrene mine pga snekkerarbeid her og huset har overhode ikke vært klart for noe baby... mista vannet også[&:]
men nå begynner det å bli klart her, så da satser vi på fødsel snart[;)]

Mistet vann? Har du ikke fostervann?? Hvordan går det? [&:] (uviten førstegangs[8D] )

Ja kjenner til forhåpningene. Jeg fikk time hos JM 1 mars som hun ikke trodde jeg trengte, samme hos legen 8 mars. Men er da her enda jeg med 4 dager til termin..... Stygt gjort å gi oss slike forhåpninger. Håper jeg IKKE trenger timen jeg fikk til mandag, termindag [:)]

Til helga kanskje? [;)]

hehe... ikke fostervannet, men vannet i huset[:D][:D][:D]

ja, dårlig gjort å gi oss forhåpninger. neste timen min er dagen etter termin... den vil jeg ikke ha!![8D] skjer det ikke noe i løpet av helga, ringer jeg føden for akupunktur.

hehe, ble litt skremt her [8D]

Kan føden gi akupunktur for å få gang? [:)] Kanskje jeg også skulle gjort dette? Har ikke peiling på noe av dette jeg, må bare vente [8D]

Back
Topp