Menstermin i dag

Idag er jeg kommet like langt som jeg var da fødselen startet med 1.mann. Blir spennende å se hva som skjer ila dagen :-P Har 18 dager til termin, da, så får vel smøre meg med litt mer tålmodighet jeg også.

Begynner også å gå lei, og jeg har en uke igjen til termin...
Er i tillegg veldig få tegn på modning (murringer o.l.)
Er førstegangsfødende, så prøver å stålsette meg på at jeg mest sannsynlig går over :bored:

Noen som tror det begynner å nærme seg?

Termin i morgen (ble satt litt fram på OUL, men vet at det stemmer), ingen tegn på fødsel. Ikke direkte lei på en måte, men lei av venting. Blir så passiv av det. Orker ingenting heller, så blir bare gående hjemme.

Hadde menstermin i går, og ikke noe fødsel her heller. 5 dager til oul termin

Jeg blir heldigvis satt i gang dagen etter termin, dersom hun ikke er kommet. Så slipper å tenke på overtid ol. Men d føles så drit å måtte bli satt i gang. Ville klare d selv denne gang. Hadde d ganske traumatisk sist å nå er jeg redd d blir slik igjen :confused:

Hvorfor skal du bli satt i gang? :) Håper du får en bedre opplevelse denne gang iallefall!

Er i uke 36+6 i dag, og begynner å bli veldig lei allerede. Alt er vondt og tungt nå. :-( Storesøster kom 8 dager før termin, så kan jo håpe lillesøster også bestemmer seg for å komme litt tidligere.

Pga traumatisk fødsel sist, stor blødning, stor baby å veldig mye sykdom å plager i svangerskapet. Derfor vil de ikke at jeg skal gå overtid. Å så vil de at ting skal være litt kontrolert.

Back
Topp