Menssmerter

Almyrida81

Forumet er livet
VIP
Er det mange av dere som har menssmerter eller som føler dere støle i magen om dagene? Er litt ubehagelig, men har ingen kynnere eller noe da.. Har hatt så vondt i ryggen igår og i dag at æsj..
Det er fullt liv i magen, så engster meg ikke for han.. [:D]

Ja det kan godt hende! Men så lenge de er falske så er det jo ingen fare.. [:D]
Er jo ikke direkte vondt, men er LIVREDD for at noe skal skje før vi kommer oss til fastlandet.. [8|]
Men som samboer sier: ALT er normalt når man er gravid.. [:D]

Jeg også kjenner menssmerter i det siste. Har vært plaget med kynnere siden uke 17, så når jeg fikk smerter i tillegg til kynnerne og utenom kynnerne ble jeg litt overrasket. Jeg begynte å tenke på veer og fikk litt småpanikk,... men tenkte til slutt på at jeg hadde mye menssmerter i begynnelsen da livmoren liksom skulle strekke seg. Legen min sa det ikke var farlig så lenge der ikke kom takvis og regelmessig.

Begynner å lure på hvordan de faktiske veene kjennes ut som..

hørte det skulle være eet tegn på modning. har det selv i går trodde jeg jeg skulle svime av. men det gikk over etter noen minutter. har aldri hatt ordentlige menssmerter, men tror det er sånn.

mensensmerter her å...[:@] men kynnerene min har blitt så mongo.. får jo fullt av kynnere for tiden som ikke gjør vondt! og midt i mellom alle dem, får jeg en som er en drit vond en..

jeg har ikke merket noe til dette, men jeg har et veldig press i bekkenet om dagen - kjennes ut som noe hardt er presset opp mellom bena mine og "gnager" på bekkenet... kanskje det er hodet som fester seg??

Ser det er mange som har det på samme måte ja.. [:)] Er vel sånn det er på slutten da.. Hehe.. Vi skal bli LEIE så vi bare gleder oss til å få babyen ut.. [:D]
Jeg har en del rare smerter nederst i magen liksom.. Ca der med skambenet.. Kan jo vere babyen som fester seg da.. Er nå bare litt over en uke til jeg skal til lege, så jeg får jo sjekka urinprøven da.. Om det er uvi så vil jeg vel bli verre og få vondt når jeg er på do.. [:)]
Som sagt så er det nok ingenting, men eeeer så redd for at noe skal skje mens jeg fremdeles er her oppe..! Har lite lyst å ligge med rier på et lite propellfly i over 2 timer altså.. [:D]

Reiser ned den 15. august, så det er jo ikke lenge igjen.. [:D] Og er jo enda 5 uker igjen til termin når jeg er kommet ned.. Men veit jo at ting KAN skje før liksom.. Still.. Typisk at jeg blir å gå på overtid.. Så er nok bare dumt å bekymre meg.. [8D][:D] Men blei bare litt stressa når jeg fikk så menssmerter og stikkinger og sånn.. Men ser at mange andre har det, så no stress.. [:D]

Jeg har og de "problemene" , som mensensmerter fast verre liksom..
Får skikkelig vonde smerter i "musa", nedre delen av ryggen og vonde kynnere og en hel masse utflod/slim [:'(]
Speciellt på em/kveld, eller hvis jeg går.. Helt rar smerte!
Men som sagt tidligere så er det en typ av modning..

Back
Topp