Menssmerter

Aleksing

Elsker forumet
*MIA*
Påskeliljene 2022 ❤️
Flere rundt uke 10 som har menssmerter? 10+5 i dag og har hatt lette menssmerter. Jeg har hatt mer eller mindre daglige blødninger siden uke 6, og blir jo ikke mindre bekymret av at det også har økt i dag...
Har jo lest at blødninger er vanlig i uke 10, så da kan jo økt blødning bare være pga det.
Jeg har snakket med legen og skal ta blodprøver på fredag og mandag for å sjekke hcg økning.
 
Har ikke opplevd det selv dessverre, men HCG økning har vel nådd toppen rundt uke 9-10, så skal den stabilisere seg litt lavere etterhvert. Så ville vel heller tatt en UL for å sjekke hvorfor du blør og har menssmerter?

vanlig å blø litt når morkaken overtar :)
 

Vedlegg

  • 8DC10EBA-6084-4354-9887-EBCEF8F92CFB.png
    8DC10EBA-6084-4354-9887-EBCEF8F92CFB.png
    1,2 MB · Visninger: 15
Har ikke opplevd det selv dessverre, men HCG økning har vel nådd toppen rundt uke 9-10, så skal den stabilisere seg litt lavere etterhvert. Så ville vel heller tatt en UL for å sjekke hvorfor du blør og har menssmerter?

vanlig å blø litt når morkaken overtar :)
Stusset litt på det jeg også, men regner jo med at legen vet hva hun driver med...eller:rolleyes:
 
Jeg har hatt masse mensmurringer og generelt ubehag nederst i magen fra uke 11, er 13+2 idag :rolleyes: Jordmor mente det kunne komme av at livmor er på tur opp av bekkenet og at det strammer seg. Også hatt noen småblødninger fra uke 11-13 som er stanset nå xsmile3 Lillegull hadde det bare fint på ultralyd før helgen :Heartred
 
Jeg har hatt masse mensmurringer og generelt ubehag nederst i magen fra uke 11, er 13+2 idag :rolleyes: Jordmor mente det kunne komme av at livmor er på tur opp av bekkenet og at det strammer seg. Også hatt noen småblødninger fra uke 11-13 som er stanset nå xsmile3 Lillegull hadde det bare fint på ultralyd før helgen :Heartred
Håper virkelig det er tilfelle her også:Heartred
Jeg har egentlig ikke vært bekymret siden jeg har blødd i begge de forrige svangerskapene, men nå begynner det å bli slitsomt.
Ikke søren om det blir en nr 4:wtf:
 
Jeg har hatt masse mensmurringer og generelt ubehag nederst i magen fra uke 11, er 13+2 idag :rolleyes: Jordmor mente det kunne komme av at livmor er på tur opp av bekkenet og at det strammer seg. Også hatt noen småblødninger fra uke 11-13 som er stanset nå xsmile3 Lillegull hadde det bare fint på ultralyd før helgen :Heartred

Heeelt der samme her. Jeg er så lei, så redd og så frustrert. Såå godt å høre vi er to! Var på UL 13+3 og så en be i som turnet rundt i pågående blødning og mensmurring fra H...

Lav morkake over indre mormunn mente de kunne være årsaken.. Men det forklarer ikke smertene..
Gud forby at man skal kose segdet svangerskapet her.
 
Back
Topp