Menssmerter

Jeg har hatt SA 6-7 ganger og en MA som endte med utskrapning nå i juli i fjor. Alle mine SA begynte med brun utflod som varte i 2-3 dager før jeg fikk kraftige menssmerter og blødningen startet. Krysser fingrene for alle mann!!
Uff det var mange :(

her var det brun utflod ved et tilfelle, ikke noe mer enda. Håper på det beste!

Nå blør jeg mye, samt litt menssmerter. Føles som mensen, så jeg har ikke så mye tro lengre. Jeg får heller gi en oppdatering viss det skulle vise seg å bli noe av allikevel. Takk for alle svar og oppmuntringer:Heartred

Nå blør jeg mye, samt litt menssmerter. Føles som mensen, så jeg har ikke så mye tro lengre. Jeg får heller gi en oppdatering viss det skulle vise seg å bli noe av allikevel. Takk for alle svar og oppmuntringer:Heartred

Huff, det var trist ❤️

det var trist :(

Så trist ❤️

Har hatt en del «mensmurringer» i dag. Særlig når jeg går og står over litt tid. Har slitt en del med kynnere tidlig i de siste svangerskapene mine, så er forhåpentligvis helt normalt.

I dag er jeg 5+1. Etter en travel dag på jobb, fikk jeg kjempe vondt i korsryggen siste to timer som vedvarte hele ettermiddagenJeg måtte sjekke flere ganger om det var mensen som var på vei, men heldigvis ikke. I kveld har det murret og strukket masse nederst i magen, så har tilbrakt det meste av ettermiddagen på sofaen. Heldigvis kunne mannen ta seg av de to barna våreFøler mensen kan komme når som helst, men prøver å la være og tenke på det og krysser fingrene. Har en god følelse denne gang i motsetning til i sommer hvor jeg måtte ta utskrapning etter en MA. Da hadde jeg en dårlig magefølelse hele tiden, gikk fram til uke 9.

I dag er jeg 5+1. Etter en travel dag på jobb, fikk jeg kjempe vondt i korsryggen siste to timer som vedvarte hele ettermiddagenJeg måtte sjekke flere ganger om det var mensen som var på vei, men heldigvis ikke. I kveld har det murret og strukket masse nederst i magen, så har tilbrakt det meste av ettermiddagen på sofaen. Heldigvis kunne mannen ta seg av de to barna våreFøler mensen kan komme når som helst, men prøver å la være og tenke på det og krysser fingrene. Har en god følelse denne gang i motsetning til i sommer hvor jeg måtte ta utskrapning etter en MA. Da hadde jeg en dårlig magefølelse hele tiden, gikk fram til uke 9.

Føler med deg. Jeg har også en sånn dag. Har egentlig også hatt en veldig god følelse til nå, helt til i kveld. Har sånn «mensenkramper» nedover lårene og i magen. og føler at den er på vei.
Murringer og stikninger har jeg hatt i over en uke allerede, Men det kjennes litt annerledes ut i dag, og så er det den opprinnelige dagen jeg skulle hatt mensen. nervøs. Vet ikke om det betyr noe. Får bare vente å se.

Hatt lite mensmurringer siden tiden rundt IKM egentlig. Har noen dager her og der jeg kan få litt kramper.. Da tenker jeg jo det værste og springer på do for å se etter mensen :p

Nå er murringene tilbake på et normalt nivå, føler jeg. Kjenner dem innimellom bare :happy: Kroppen var nok litt rar den tida jeg egentlig skulle hatt tanta. Varte i to dager. Glad det gikk over!

Back
Topp