Menssmerter

Tiol

Gift med forumet
Juli13-jentene
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
❄️ Januargull 2023 ❄️
Flere som har masse murringer i magen og rygg? Blir litt skremt.. Nervevrak hver gang jeg er på do...
Korsryggen er verst! :nailbiting:

Ja, jeg har det, spesielt når jeg har lagt meg og kan ligge å gruble. Ble også litt redd av det, men det er jo vanlig? I dag har jeg ikke kjent så mye, men så har jeg også hatt det veldig travelt. Bekkenet derimot er allerede begynt å krangle ordentlig :(

Sniker fra juni 20
Det er veldig normalt, og må enda kikke på papiret når jeg går på do fordi jeg har menssmerter til tider. Ikke like ofte lengre som i de første ukene, men nok til at jeg merker det :-)

Flere som har masse murringer i magen og rygg? Blir litt skremt.. Nervevrak hver gang jeg er på do...
Korsryggen er verst! :nailbiting:

Sniker litt :) Jeg hadde murringer i korsryggen de første 10 ukene! Nesten konstant vondt, hjalp litt å gå en tur, men ble samtidig sliten i ryggen av det også. Er heelt vanlig! Tror også grunnen hos meg var at jeg ble fortalt at jeg hadde litt bakovervendt livmor, tenker at den da kanskje er enda mer "irriterende" for korsryggen :p

Har ikke merker noe særlig til det hittil, men hatt det ved tidligere svangerskap.

Sniker fra juni 20
Det er veldig normalt, og må enda kikke på papiret når jeg går på do fordi jeg har menssmerter til tider. Ikke like ofte lengre som i de første ukene, men nok til at jeg merker det :)
Sniker litt :) Jeg hadde murringer i korsryggen de første 10 ukene! Nesten konstant vondt, hjalp litt å gå en tur, men ble samtidig sliten i ryggen av det også. Er heelt vanlig! Tror også grunnen hos meg var at jeg ble fortalt at jeg hadde litt bakovervendt livmor, tenker at den da kanskje er enda mer "irriterende" for korsryggen :p
Takk for betryggende ord ❤️ husker ikke fra tidligere svangerskap, selv om det bare er 3 mnd siden sist jeg var i 1. Trimester:oops: mulig det er en blanding av bekkensmerter og verk fra voksende livmor. Har ligamentsmerter også så det er nok fordi det strekker og river i livmora :happy:

Takk for betryggende ord ❤️ husker ikke fra tidligere svangerskap, selv om det bare er 3 mnd siden sist jeg var i 1. Trimester:oops: mulig det er en blanding av bekkensmerter og verk fra voksende livmor. Har ligamentsmerter også så det er nok fordi det strekker og river i livmora :happy:

Garantert bare livmora dom vokser! Skjer jo mye på bare de fleste ukene :)

Dette var godt å lese! Har hatt kraftige menssmerter de siste 3-4 dagene jeg også, og det er jo superskummelt!:nailbiting:

Jeg spør her jeg.. Jeg har hatt litt murringer i magen i dag og litt rosa/blod på papiret. Er redd dette er begynnelsen på det vi alle frykter mest. Har to fullgåtte svangerskap bak meg, men aldri opplevd å miste. Under siste svangerskap hadde jeg ordentlig blødning i uke 30, de fant ikke grunnen og alt gikk fint. Noen som har erfaringer med liten blødning, bare på papiret, tidlig i svangerskapet? :Heartred

Jeg spør her jeg.. Jeg har hatt litt murringer i magen i dag og litt rosa/blod på papiret. Er redd dette er begynnelsen på det vi alle frykter mest. Har to fullgåtte svangerskap bak meg, men aldri opplevd å miste. Under siste svangerskap hadde jeg ordentlig blødning i uke 30, de fant ikke grunnen og alt gikk fint. Noen som har erfaringer med liten blødning, bare på papiret, tidlig i svangerskapet? :Heartred

Det begynte sånn når jeg hadde MA sist, men da blei det mørkere ganske kjapt(de påfølgende dagene +smerter i magen) . Men også hatt litt blødning nå. Ikke vært til UL enda, så frykter jo det værste.

Det begynte sånn når jeg hadde MA sist, men da blei det mørkere ganske kjapt(de påfølgende dagene +smerter i magen) . Men også hatt litt blødning nå. Ikke vært til UL enda, så frykter jo det værste.
Okei ja, det er jo det jeg frykter. Får bare vente å se de neste dagene da, men vanskelig å ikke tenke så mye på det. Så dumt at du har opplevd MA før, jeg håper at det er full klaff for deg denne gang:Heartred Hold meg gjerne oppdatert.

Okei ja, det er jo det jeg frykter. Får bare vente å se de neste dagene da, men vanskelig å ikke tenke så mye på det. Så dumt at du har opplevd MA før, jeg håper at det er full klaff for deg denne gang:Heartred Hold meg gjerne oppdatert.

det kan også være helt uskyldig altså. Håper spirene klorer seg fast for oss begge ❤️

jeg hadde litt blødning én dag med sønnen, det gikk bra altså.

Har hatt en SA, der startet det med litt blid på papiret og blødde gradvis mer over 4-5 dager før det satte i gang skikkelig.

Da jeg hadde MA bødde det ikke i det hele tatt.

Så langt i dette svangerskapet har det blødd litt på papiret i 9-10 dager, og testene stiger. Vet ikke hva jeg skal tro.

det kan altså gå begge veger, det jeg har lest er at det helst går bra så lenge det er lite som kommer (på papiret eller en dråpe i trusa). Skikkelig frustrerende med blødning så tidlig når det er lite å gjøre annet enn å vente og se. Du kan evt måle stigning av hcg hos lege.

Her var det brunt på papiret og litt menssmerter før i dag. Noia med en gang.. ikke vært noe mer etter, og smertene er heller ikke spesielt til stede..

Ei venninne hadde forresten blødninger de første ukene og det gikk bra. Håper det går bra hos deg også ❤️

jeg hadde litt blødning én dag med sønnen, det gikk bra altså.

Har hatt en SA, der startet det med litt blid på papiret og blødde gradvis mer over 4-5 dager før det satte i gang skikkelig.

Da jeg hadde MA bødde det ikke i det hele tatt.

Så langt i dette svangerskapet har det blødd litt på papiret i 9-10 dager, og testene stiger. Vet ikke hva jeg skal tro.

det kan altså gå begge veger, det jeg har lest er at det helst går bra så lenge det er lite som kommer (på papiret eller en dråpe i trusa). Skikkelig frustrerende med blødning så tidlig når det er lite å gjøre annet enn å vente og se. Du kan evt måle stigning av hcg hos lege.
Så frustrerende og vanskelig det må være for deg når du må gå så lenge og bare vente og se. Har du vært å målt HCG? Ønsker deg og spiren alt godt:Heartred Håper for oss alle:love017

Så frustrerende og vanskelig det må være for deg når du må gå så lenge og bare vente og se. Har du vært å målt HCG? Ønsker deg og spiren alt godt:Heartred Håper for oss alle:love017
Ja det er kjipt. Har ikke målt hos lege for å se på stigning, har tatt tester. Vanskelig å vurdere og ikke helt pålitelig siden konsentrasjonen varierer sånn i urin. Dro på ferie da jeg var bare 12 dpo, og nå er vi i utlandet. Skal få tatt blodprøve mandag og onsdag/torsdag.

Jeg har hatt SA 6-7 ganger og en MA som endte med utskrapning nå i juli i fjor. Alle mine SA begynte med brun utflod som varte i 2-3 dager før jeg fikk kraftige menssmerter og blødningen startet. Krysser fingrene for alle mann!!

Ja jeg har opolevde både lite og mye i alle mine sv.skap var jo ikke noe galt. Ville tatt blodprøver hos lege med to dagers mellomrom sjekke hcg stigningen. Den gangen jeg hadde MA så blødde jeg ikke eller noen ting, det gikk på ren magefølelse at her var det noe som ikke stemte, spurte om tidlig ul men fikk det ikke. Sjekket da med blodprøver som ikke viste den stigningen som det burde.

Back
Topp