menssmerter

91baby2020

Blir kjent med forumet
Hei,

Bare lurer på om det er andre som har menssmerter i korsryggen og stramming i livmoren på kveldene?
Kjenner ikke så mye på dagen, men hver kveld kommer dette. Er bekymret for om det kan være noe gale:(
Er 5+2 i dag og ikke hatt noen antydning til blødninger.

Hei!
Har det på samme viset her. Lite plager i løpet av dagen, men murringene kommer på kveld. Jeg er førstegangs, men har hørt at det er vanlig. Tenker også det er naturlig at en kjenner mer på kveld. Har mye mer tid til å kjenne etter da.

Hei,

Bare lurer på om det er andre som har menssmerter i korsryggen og stramming i livmoren på kveldene?
Kjenner ikke så mye på dagen, men hver kveld kommer dette. Er bekymret for om det kan være noe gale:(
Er 5+2 i dag og ikke hatt noen antydning til blødninger.

Helt vanlig :) Livmoren vokser, og det kan kjennes litt som menssmerter. Jeg har selv vært plaget mye med korsryggen, har en antagelse om at det pga jeg har litt bakovervendt livmor. Uansett, det er helt vanlig med slike plager, og at du ikke har hatt blødninger er jo et veldig godt tegn på at ting er som det skal! :)

Jeg har veldig mye murringer/smerter. Er ofte verst på kvelden for meg også, men spesielt da jeg gikk nattevakt i uka. Var helt forferdelig :arghh:
Kommer ellers småmurringer i løpet av dagen som kan vare alt fra noen minutter til rundt en time! Kjennes jo ut som om noe ikke er som det skal, men satser på at alt er i orden siden mange opplever det samme :)

Har også mest murringer på kvelden! Kan ikke huske om jeg hadde det med nr. 1 men har mest sannsynlig bare fortrengt det :hilarious:

Har en del smerter i ryggen og mensensmerter på kveldstid men det er normalt, livmoren skal vokse ganske mye;) Er redd for å blø denne gangen men har ikke blødd enda, sist jeg gikk gravid så blødde jeg litt uten smerter i uke 6 og alt sto bra til ved ultralyd noen dager etterpå:)

Har også hatt dette, typisk på kveldstid. Er et par uker siden sist nå, er nå uke 8+0.

Har forsatt murringer de fleste kvelder, itillegg til ekstremt «strekk» i livmoren om jeg reiser meg fort/feil opp, deet er kjempe ubehagelig :shy:

Disse menssmertene vil komme og gå gjennom hele svangerskapet. Livmoren strekker seg og skaper da samme smerter som ved mensen da livmoren trekker seg sammen. Helt normalt :-) (men dog noe ubehagelig). Husker at jeg i første svangerskap gledet meg sånn til 9 måneder uten menssmerter!! Lite visste jeg at det ble 9 måneder med ekstra mye menssmerter

Disse menssmertene vil komme og gå gjennom hele svangerskapet. Livmoren strekker seg og skaper da samme smerter som ved mensen da livmoren trekker seg sammen. Helt normalt :) (men dog noe ubehagelig). Husker at jeg i første svangerskap gledet meg sånn til 9 måneder uten menssmerter!! Lite visste jeg at det ble 9 måneder med ekstra mye menssmerter

Hahha ikke sant! Det jeg gledet/gleder meg til var 9 mnd uten mensen, men man får jo igjen for der ogå i form av 6 ukers renselse :hilarious:

Back
Topp