Ja, men ba spesifikt om ikkeProxan er også nsaid ... ekstremt mye nsaids og det er tross alt førstevalg for dem som tåler det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, men ba spesifikt om ikkeProxan er også nsaid ... ekstremt mye nsaids og det er tross alt førstevalg for dem som tåler det
Ja, men ba spesifikt om ikke
Folk som tåler det vet sjeldent hva det egentlig erJa, men ba spesifikt om ikke
Ja, er vel sant, det!Folk som tåler det vet sjeldent hva det egentlig er
Ja, mulig det. Men tviler, sliter med gallestein og da fikk jeg voltarol (?) eller voltaren. Sånne stikkpiller. Som jeg skal "prøve og se om går greit" (med tanke på allergi) hvis jeg får gallesteinanfall Så han hadde ingenting annet som jeg garantert tåler. Blir bare sånn at hvis smerter blir for ille må jeg prøve og se hvordan det går. Enten går det greit eller så må jeg på legevakta liksom.Vet ikke hva nsaid er derfor jeg skrev at jeg ikke viste om du tålte de eller ikke. Skrev bare som tips hva som funket for meg tilfelle det kunne være til hjelp. Men om du ikke har gjort det så ta en prat med legen kanskje det feks finnes noe på resept du kan få;-)
Ja, mulig det. Men tviler, sliter med gallestein og da fikk jeg voltarol (?) eller voltaren. Sånne stikkpiller. Som jeg skal "prøve og se om går greit" (med tanke på allergi) hvis jeg får gallesteinanfall Så han hadde ingenting annet som jeg garantert tåler. Blir bare sånn at hvis smerter blir for ille må jeg prøve og se hvordan det går. Enten går det greit eller så må jeg på legevakta liksom.
Har bare prøvd ibux av nsaids og da får jeg ristninger/skjelvinger og kløe på kroppen og føler meg mildt sagt elendig.
Ja, ikke sant. Blir dobbelt opp og det føles ikke akkurat fristende å prøve det igjen.Huff så kjedelig:-( er travelt nok å være plaget med de smertene om ikke man skal få reaksjoner på smertestillende i tillegg.
Det du hvertfall kan gjøre uten smertestillende er å bruke varmepose på magen med en gang du starter å kjenne det minste antydning til krampe.
Har dessverre opplevd å være tom for smertestillende et par ganger når det startet, men hatt tilgang til varmepose og synes det demper endel smertene også ved kun å bruke det, men det hjelper lite å vente til smertene har kommet skikkelig igang synes jeg, må ta knekken på det med en gang det har antydninger til å starte.
Hehe.. vondt skal vondt fordrive? Har to barnefødsler bak meg jeg og. Men det hjalp ikke gitt, eneste jeg fikk helsemessig var et immunforsvar som går amok og tror alt jeg spiser og drikker er livsfarlig (ironisk at kroppen hovner opp for å forsvare seg selv..), og masse blodpropper.
Var bra en stund, men kommet det siste halve året. Verre denne gangen.