Fytti! Har så menssmerter. Nederst i livmoren, nedover lårene og ned i knærne.. Flere som kjenner det her?
Modning??
Modning??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Trenger ikke bety noe som helst. Hadde ingen modningstegn med de tre første, null, niks, nada. Men ut kom de.Enda en ting jeg ikke har kjent noe til. Lurer på om kroppen min har planer om å gi fra seg noe modningstegn snart, eller om den bare har planer om å være gravid for alltid?
Trenger ikke bety noe som helst. Hadde ingen modningstegn med de tre første, null, niks, nada. Men ut kom de.
Jeg har tidligere født i uke 38+2, 41+6 og uke 40+4. Nedpress, murringer og økt kynneraktivitet har jeg som regel hatt fra uke 34, men i dette svangerskapet fra uke 30-32. Tror derfor ikke dette er noe modningstegn som viser at fødsel for meg er nærstående.
Men jeg kan huske at jeg har pleid å få plutselig økt energi for så å få en enorm indre ro uten noen tanker om stress eller bekymring for ting som må gjøres eller slikt. Og når denne roen har inntruffet har fødselen vært i gang i løpet av det neste døgnet.
Slimproppen merket jeg ikke noe til med førstemann, med andremann gikk den litt og litt i ukene før fødsel og med nr tre kom den i sin helhet noen dager før fødsel.
Det er så spennende med alle disse modningstegnene[emoji5] Og jeg merker at jeg går å venter på at denne roen jeg he hatt tidligere svangerskap skal inntreffe. Men foreløpig stresser jeg bare rundt med alt jeg må rekke før fødselen[emoji28].
Du får kopiere den inn i riktig trådHehe denne skulle jeg poste i tråden om modningstegn[emoji38] jaja[emoji28]
Har ikke mye å si men kan jo kopiere om du vil ha den der og..Hehe denne skulle jeg poste i tråden om modningstegn[emoji38] jaja[emoji28]
DET kjennes ja. Fysøren! Idag har hun prøvd å grave seg ut. Og da hun ikke kom ut riktig vei, prøvde hun navlen etterpå. Haha. Hatt litt av et show for storesøsken i dag..Det kan være tegn på at hodet til babyen flytter seg lenger ned i bekkenet!