Menssmerter

Junigull18

Elsker forumet
Junilykke2018
Fytti! Har så menssmerter. Nederst i livmoren, nedover lårene og ned i knærne.. Flere som kjenner det her?
Modning??

Har begynt å kjenne en del murring de siste dagene ja.... o_O

Har hatt det på nattestid også! Modning forhåpentligvis :)

Murrer godt i magen her også, flere ganger om dagen. Slitsomt, men fint å vite at det modnes ;)

Enda en ting jeg ikke har kjent noe til. Lurer på om kroppen min har planer om å gi fra seg noe modningstegn snart, eller om den bare har planer om å være gravid for alltid? :knegg::knegg:

Enda en ting jeg ikke har kjent noe til. Lurer på om kroppen min har planer om å gi fra seg noe modningstegn snart, eller om den bare har planer om å være gravid for alltid? :knegg::knegg:
Trenger ikke bety noe som helst. Hadde ingen modningstegn med de tre første, null, niks, nada. Men ut kom de. :knegg:

Trenger ikke bety noe som helst. Hadde ingen modningstegn med de tre første, null, niks, nada. Men ut kom de. :knegg:

:knegg: Greit å vite. Burde vel egentlig bare være glad til at jeg hverken sliter med kynnere (muuulig det var noen i går da, men det merka jeg kun på at magen stanga borti bh-spilen plutselig, men det var etter et indisk herremåltid så ehm ja :p ), murringer og vondter. Vel utover bekkenleddsmertene da, men de er jo ikke for ille. Bare irriterende hemmende ...

Og i grunn så er det litt betryggende å ikke kjenne på at noe er i gjære, for dingsen ligger fortsatt på tvers, og da trenger ikke fødselen starte altså. Kan vente til han har snudd seg rett vei gitt. :hilarious:

Her er det mye kynnere og modningstegn har jeg ikke peiling på hva jeg skal se etter, føler bare ett ubehag nederst i magen[emoji39] #førstegangsfødende [emoji85]

Jeg har tidligere født i uke 38+2, 41+6 og uke 40+4. Nedpress, murringer og økt kynneraktivitet har jeg som regel hatt fra uke 34, men i dette svangerskapet fra uke 30-32. Tror derfor ikke dette er noe modningstegn som viser at fødsel for meg er nærstående.

Men jeg kan huske at jeg har pleid å få plutselig økt energi for så å få en enorm indre ro uten noen tanker om stress eller bekymring for ting som må gjøres eller slikt. Og når denne roen har inntruffet har fødselen vært i gang i løpet av det neste døgnet.

Slimproppen merket jeg ikke noe til med førstemann, med andremann gikk den litt og litt i ukene før fødsel og med nr tre kom den i sin helhet noen dager før fødsel.

Det er så spennende med alle disse modningstegnene[emoji5] Og jeg merker at jeg går å venter på at denne roen jeg he hatt tidligere svangerskap skal inntreffe. Men foreløpig stresser jeg bare rundt med alt jeg må rekke før fødselen[emoji28].

Jeg har tidligere født i uke 38+2, 41+6 og uke 40+4. Nedpress, murringer og økt kynneraktivitet har jeg som regel hatt fra uke 34, men i dette svangerskapet fra uke 30-32. Tror derfor ikke dette er noe modningstegn som viser at fødsel for meg er nærstående.

Men jeg kan huske at jeg har pleid å få plutselig økt energi for så å få en enorm indre ro uten noen tanker om stress eller bekymring for ting som må gjøres eller slikt. Og når denne roen har inntruffet har fødselen vært i gang i løpet av det neste døgnet.

Slimproppen merket jeg ikke noe til med førstemann, med andremann gikk den litt og litt i ukene før fødsel og med nr tre kom den i sin helhet noen dager før fødsel.

Det er så spennende med alle disse modningstegnene[emoji5] Og jeg merker at jeg går å venter på at denne roen jeg he hatt tidligere svangerskap skal inntreffe. Men foreløpig stresser jeg bare rundt med alt jeg må rekke før fødselen[emoji28].

Hehe denne skulle jeg poste i tråden om modningstegn[emoji38] jaja[emoji28]

Det kan være tegn på at hodet til babyen flytter seg lenger ned i bekkenet!:)
DET kjennes ja. Fysøren! Idag har hun prøvd å grave seg ut. Og da hun ikke kom ut riktig vei, prøvde hun navlen etterpå. Haha. Hatt litt av et show for storesøsken i dag..

Back
Topp