Menssmerter

Dette er jo spennende :happy: jeg må også puste meg gjennom dem, nettopp pga den pressende følelsen jeg får I magen. Skikkelig ubehagelig, men også ganske fasinerende :D imorgen er jeg 36+0, så om en uke til er han hvertfall ikke prematur lengre, så hadde ikke blitt misfornøyd om han hadde kommet 1 uke eller 2 før termin :hilarious:
Åj, da begynner det virkelig å nærme seg for deg!:D du må oppdatere med hva din jm sa til det på fredag da:)
Jeg er bare 34+0 idag, så hun kan holde seg inn iallefall 3 uker til her. Men hadde mye modningstegn med førstemann også, og han kom to dager over termin så jeg forventer ikke så nye annet nå heller:p ikke noe som var så skuffende som når legen sa på kontroll i uke 38 at nå kom hun ikke til å se meg som gravid nå mer dette svangerskapet for å komme tilbake like gravid på kontroll på termindatoen:banghead:

Åj, da begynner det virkelig å nærme seg for deg!:D du må oppdatere med hva din jm sa til det på fredag da:)
Jeg er bare 34+0 idag, så hun kan holde seg inn iallefall 3 uker til her. Men hadde mye modningstegn med førstemann også, og han kom to dager over termin så jeg forventer ikke så nye annet nå heller:p ikke noe som var så skuffende som når legen sa på kontroll i uke 38 at nå kom hun ikke til å se meg som gravid nå mer dette svangerskapet for å komme tilbake like gravid på kontroll på termindatoen:banghead:
Jeg foretrekker at de ikke sier slik, da går tiden så sent hvis man forventer at baby skal komme før :p
Jeg hadde absolutt ingen tegn til noe modning med frøkna, før maserier I to døgn før hun kom, og hun kom to dager etter termin. Vi I vår familie går som regel til termin, så forventer meg ikke annet ;)

Men blir noen tøffe uker fremover til termin pga bekken og noe så ille kynnere, får øve meg på pustingen frem til fødselen :hilarious:

En bekjent som har slitt enormt med bekkenløsning i mye av svangerskapet, kunne plutselig begynne å gå nesten normalt når hodet festet seg og kom ordentlig ned i bekkenet. Så det er fullt mulig at du blir bedre i bekkenet når hodet fester seg.

Ja, det er det jeg har lest mye om. Og jeg har nesten konstante strålinger ned i det ene låret og murringene er stort sett mer stikking. Jeg håper ikke det skal være sånn frem til hun kommer, da, men det en jo lov å håpe at hodet har festet seg! :) Eller så kan det jo være at hun har flyttet på seg så jeg har fått en nerve i klem eller noe.

Sniker fra november, men jeg har hatt myye menssmerter og kynnere i minst en måned nå. Kjenner det flere ganger daglig, noen ganger varer det i flere timer, men ikke noe regelmessig. Tror ikke hun har festet seg her enda her. Jeg er forresten 36+6 i dag.

Back
Topp