"Menssmerter"

AnnieMa

Flørter med forumet
Har litt "menssmerter" som kommer og går om dagen! Noen ganger er det faktisk ganske vondt. Begynner å bli oppriktig bekymret for rier og hvor vonde de kommer til å være :p Flere som har?
 
Ja har det hver dag /natt men ikke noe regelmessig. :)
 
Jaaa.... Forventer ofte å finne blod i trusen pga så sterke mensensmerter!!
 
kjenner godt til det jeg også!

er svært travelt å gå å små bekymre seg for at fødselen kanskje har startet.
For det er det jeg sammenligner starten på fødselen sist med, men da hadde jeg hatt vannavgang først så var ikke i tvil da :)
 
Hadde i hele går, ikke idag... Men satte meg akkurat ned etter en sinnsykt stikkende smerte da jeg ryddet vaskerommet. Trodde vannet gikk, men nei. Skrek ut, herlighet... Blir laaang ventetid siste 4 ukene til termin med dette spetakkelet!!!
 
Har hatt litt i helga og endel i dag, men er redd for at det bare er modnings'rier' og at jeg i verstefall går sånn i flere uker..
 
Har hatt litt i helga og endel i dag, men er redd for at det bare er modnings'rier' og at jeg i verstefall går sånn i flere uker..
Modningsrier må vi vel bare ønske velkommen?! Da går jo selve fødselen lettere når det først setter i gang :) jeg for min del håper det er modningsrier jeg har, ikke kun kynnere..
 
Modningsrier må vi vel bare ønske velkommen?! Da går jo selve fødselen lettere når det først setter i gang :) jeg for min del håper det er modningsrier jeg har, ikke kun kynnere..

Vel.. sist gang hadde jeg sterke modningsrier i 5 dager og det endte med at storebror ble forløst med keisersnitt fordi disse riene ikke hjap noe særlig til, men kun var vonde. Kom aldri over 5 cm.
Er bare redd for at det samme skal skje igjen for jeg var fullstendig utkjørt, utslitt og tappet når ungen først kom til.. og da startet ammeproblemene.
:rolleyes:
 
Uff, håper det går raskere og bedre for deg denne gangen :)
 
Back
Topp