Menssmerter

Lucky#1

Glad i forumet
Aprilbarna`15
Er 26 fullgåtte uker idag og ligger nå på sofaen med skikkelige menssmerter. Det er så ille at jeg må puste meg gjennom de, men har roet seg litt nå. Har vart i ca 10 minutter.

Er dette noe å bekymre seg for? Har ikke kjent på slike smerter tidligere i svangerskapet, og alt virker normalt ellers. Mini hilser som oftest på meg flere ganger om dagen. Noen som har opplevd/opplever det samme som meg?

Jeg ville sett an jeg, hvis det fortsetter sånn ville jeg kontaktet føden. Tipper at det er kynnere du kjenner? Blir magen hard samtidig? Pleier å være ufarlig så lenge det ikke gjør veldig vondt!

Husk, bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite!

Kynnere?
Men da blir magen hard, kan ikke huske at det var menssmerter til.
Kynnere føles som et stramt belte rundt magen/ryggen. Man merker det jo, men skal gå over igjen. Om du stresser mye blir de flere.

Jeg ville nok ha tatt en telefon til føden.

Kan være noe så uskyldig som voksesmerter, når magen min vokser kjenner jeg det godt, men er ikke så vondt at jeg ikke fungerer:)

Kan også være luftsmerter? Eller at du har spist dårlig mat?

Er 26 fullgåtte uker idag og ligger nå på sofaen med skikkelige menssmerter. Det er så ille at jeg må puste meg gjennom de, men har roet seg litt nå. Har vart i ca 10 minutter.

Er dette noe å bekymre seg for? Har ikke kjent på slike smerter tidligere i svangerskapet, og alt virker normalt ellers. Mini hilser som oftest på meg flere ganger om dagen. Noen som har opplevd/opplever det samme som meg?

Håper alt er bra med deg.

Hvordan går det? :-)

Dette gjentok seg et par ganger. Merker stor forskjell fra vanlige kynnere, det føltes som ordentlige menssmerter og varte mye lengre enn kynnerne mine vanligvis gjør.

Fikk sneket meg en tur innom fastlegen og fikk tatt en liten ultralyd for å se til at alt var bra, og lille jenta viste "tommel opp" og hadde ene armen bak hodet, glad og fornøyd! :D er nok bare voksesmerter som dere sier. Bare synd det føles ut som om alt går gale når det vokser som mest.. Skulle heller kilt eller noe sånt, hehe :p

Dette gjentok seg et par ganger. Merker stor forskjell fra vanlige kynnere, det føltes som ordentlige menssmerter og varte mye lengre enn kynnerne mine vanligvis gjør.

Fikk sneket meg en tur innom fastlegen og fikk tatt en liten ultralyd for å se til at alt var bra, og lille jenta viste "tommel opp" og hadde ene armen bak hodet, glad og fornøyd! :D er nok bare voksesmerter som dere sier. Bare synd det føles ut som om alt går gale når det vokser som mest.. Skulle heller kilt eller noe sånt, hehe :p
Så godt at alt var bra! :-)
Det skal jo merkes at noe vokser inni der, men vondt vil man jo ikke ha!
Håper du slipper flere vondter og bekymringer en stund framover nå! :-)

Back
Topp