Menssmerter?!

Lotta80

Forelsket i forumet
Oktoberskatter 2014
Har i dag kjent noe som minner om menssmerter... Er det noen andre som har det? Og hva er det tru...?!

Sent from my iPhone using BV Forum

Kjekt og høre at det er ganske vanlig... Men har ikke hatt noe av det før nå, så blei litt engstelig om det var tegn på noe jeg ikke er helt klar for enda...:)
Men da er det bare og holde ut, er ikke vondt, men ubehagelig, også blir jeg så sliten av det...:/

Har hatt det i hele natt, rimelig utslitt. Lillebror valgte å ha turntrening når jeg la meg og karatetrening i 5 tiden.

Jævlig (Unnskyld) glad for at jeg kan legge meg igjen når jeg har fått tuppeline i barnehagen.

Kan ikke huske at jeg hadde menssmerter sist svangerskap, men jeg tror det er mye som har gått i glemmeboka.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Sniker i fra september. ;)
Jeg har hatt mye mensensmerter nå de siste ukene, i tillegg til nedpress og kynnere..
Legen mente det alt var modning. Uke 36+1. Og at det var vanlig å kjenne dette tidlig når man hadde født før.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Inatt hadde jeg skikkelige tak i korsryggen, samt nederst i magen. Føltes ut som de "riene" man får under mensen, som bølgedaler :/ Ble ille nervøs, men gikk over, så slapp å ringe føden :p

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

"mensmurringer" og tak i korsryggen har jeg hatt hver kveld i nesten en mnd nå, kiropraktoren min (griselang erfaring med gravide) sier at det er helt vanlig at det er ligamentene som dras osv... Ingenting er vist noe å bekymre seg for så lenge det ikke kommer i regelmessige intervaller over tid:-P

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app

Har de jeg og. Men dog ikke veldig kraftig.

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Har også begynt å få mensmurringer og vonde tak i ryggen de siste 2 dagene.
Kjenner smerter høyt i magen, ryggen og nedentil :S
Håper det går over snart så jeg slipper å gå med dette i 8 uker til.

Kjennes ut som svakere fødselsrier som kommer å går.

sendt fra Note 3 - sengekos

Hadde menssmerter igår og hadde nå etter dobesøk. Fikk en trang til å ta meg bind med tanken om at nå får jeg mensen snart! :P ha ha gammal vane, vond å vende!

-Fra appen-

Har hatt vondare menssmerter dei siste dagene eg og, men heldigvis ingen kynnera eller tak :)

Her har menssmertene avtatt... Fortsatt 6 uker til termin, så glad ikke det er enda en ting og holde ut med...:P

Hadde skikkelig menssmerter da jeg fulgte sønnen til første skoledag i 1.klasse.. Jeg trodde at nå skjer det noe..
Måtte da sette meg ned.. Heldigvis ble det litt bedre utover, men var støl og vondt i magen resten av dagen/kvelden..
Men idag har jeg ikke kjent noe..
Rare greier :P
Godt det ikke var noe på gang, for er bare 31 uker idag..

Sendt fra min IPhone 5C :)

Back
Topp