Menssmerter

LittleEinstein

Andre møte med forumet
Hei :)

Jeg er 33 uker på vei i morgen, og er andregangs.
I et par uker har jeg kjent smerter langt nede i magen / lysken / høyre eggstokk, som er helt likt som menssmerter. Disse kommer og går og står på i noen sekunder. Noen ganger har jeg også kynnere i tillegg. Noen som har erfaring med lignende? Tenker jo jeg må kontakte føden dersom dette vedvarer, for smertene er ganske intense og vonde / ubehagelige. Kan ikke huske det var sånn i mitt forrige sv.skap.

Jeg har hatt litt murringer i korsryggen i dag, men håper virkelig det er helt ufarlig. Er ikke så veldig vondt da, mer ubehagelig - noe som sikkert igjen kommer av at man blir engstelig for at noe skal skje for tidlig.

Hvis du har vondt hadde jeg ringt til føden og hørt der. Får håpe babyen din venter minst 4 uker til <3

Jeg tenker jer ser det an litt. Er ikke så bekymret for at noe er på gang egentlig:) Bate nyskjerrig på hva det kommer av. Tenker kanskje babyen trykker på noen nerve eller lignende siden smerten tidvis også oppstår på innsiden av låret og i lysken. Håper han vil være i magen i noen uker til, ja:)

Jepp. Har det slik ganske inntenst.

Vært på føden 3 ganger pga det, livmorhalsen har blitt bitte litt påvirka.. men igjen så er det vanelig for oss 2 gangs/fler fødende å kjenne mere smerter ol nå.
Men om du føler deg litt usikker og nrvøs så kontakter du føden. De vil da ta en avgjørelse på hva du skal ;)

Jeg er 3gangs fødene nå, og har hatt en god del mensen murringer som gjør veldig vondt. Snakket med jordmora mi om det, og for flergangsfødende så er dette helt normalt. Det er livmora som forbereder seg til fødsel.

Misforstå meg riktig, men det er ''godt'' å høre at vi er flere og at det ikke nødvendigvis er ''farlig'' :)
Takk for svar, jenter! Er så greit å ha noen å spørre når man tviler :)

Misforstå meg riktig, men det er ''godt'' å høre at vi er flere og at det ikke nødvendigvis er ''farlig'' :)
Takk for svar, jenter! Er så greit å ha noen å spørre når man tviler :)
Er jo derfor vi er her, for å kunne være her for hverandre. I gode og onde dager :P Er det noe mer, så må du bare spørre. :)

Veldig godt å ha snuppene her inne :)
Man føler seg liksom ikke så aleine ;)

Sa t jm at ej hadde merket d og at slimproppen min var gått! Ho blei litt engstelig! Har merket d meir dei siste dagame men tenker at d går sikkert greit t over helga. Då skal jeg først på glukose test så på ul, så da tenkte jeg at jeg skulle ta d opp på ul!

Slike menssmerter har jeg ofte om morgenen. Faktisk ofte i dusjen, og i ett lite øyeblikk glemmer jeg ut alt og tenker at f... Nå kommer mensen ! ...

Back
Topp