menssmerter

LilleLavendel

Forumet er livet
andre som har hatt litt menssmerter eller mensmurringer i det siste? var noen på juli som hadde hatt. noen her også??

Nei ikke menssmerter, men litt vondt nede i venstre side [8|]
Det var vondt i går kveld, men synes å ha gitt seg nå.

ikke menssmerter nei men har hatt så vondt i magen i det siste og magen blir liksom så hard???  hmm

I ryggen du tenker på? Jeg hadde fryktelig murring i ryggen i hele går jeg faktisk [:'(] men i dag merker jeg ingenting, annet enn en meget aktiv liten gutt som sparker og sparker her [;)]

har hatt skikkelige menssmerter i rygg og nederst i magen noen ganger.[:'(]
legen ville kalle det kynnere, men har hatt kynnere nå og det var ikke det samme nei.

akkurat vært hos jordmor og neste gang jeg fikk de smertene måtte jeg ringe legevakta og bli sendt til sykehuset for observsjon[&:] så de kunne finne ut hva dette egentlig var. det er ikke kynnere sjø for smertene henger i timesvis. usjameg.

Jeg har hatt smerter i lysken/bekken og magen noen ganger i det siste, skikkelig krampe som gjør at jeg ikke får til og røre på meg. drit vondt så tårene triller. Magen blir steinhard. Går over etter en 10-15 min å da er jeg skikkelig øm etterpå. Ringte på føden for ei og ei halv uke siden, å de kom og hentet meg med ambulanse. Men da jeg hadde kommet på sykehuse så hadde jeg ikke vondt lenger.
De tok urinprøve å blodtrykk osv. var på ultralyd, både innvendig og utvendig.Alt sto bra til, Men de fant ikke noe forklaring på det så måtte bare dra hjem etter noen timer. har hatt det ett par ganger etter det, men heldigvis ikke så kraftig som den gangen.

Jeg har mye stikkinger i magen og kjeden og føler meg innimellom litt øm i hele magen.... Men kjenner ikke noe menslignende smerter.... [8|] 

Det er jo litt tegn på rier da....? Eller falske rier......

det er ikke helt som menssmerter heller, men vondt nederst i magen liksom. ikke kjent noe liv i hele natt, ligget våken og kjent, og ikke idag heller, så nå har jeg ringt jordmor og fikk komme til halv ett. lei av å bekymre meg for det derre liv/lite liv greiene! kanskje bare lille frida er litt rolig av seg. hadde jo sånn her for et par-tre uker siden også, og da var jo alt fint. men jordmor sa at jeg skulle bare ta kontakt hvis det skjedde igjen. men haaater å utgi meg for å være helt hypokondrisk.heh.. 

Bedre å ta kontakt med jordmor for å få det sjekket opp uansett, er sikkert ikke noe farlig, men det er betryggende å ha vært undersøkt iallefall. Slitsomt å gå å bekymre seg sånn, når det mest sannsynlig ikke er noe å være bekymret for! [:)]
du er da ikke hypokondrisk[:)],  men en vet jo ikke hva som er normalt å ikke normalt når man ikke har vært gravid før. alt er jo helt nytt!

ja! alt er heeelt splitter nytt! og når jordmor sier at jeg skal ta kontakt hvis det har gått noen timer uten liv, så blir man i alle fall nervøs av et døgn snart uten liv. makan. igår var det bare rare bevegelser, ikke spark omtrent. men noen få rett før jeg la meg!og så ingenting. lå jo våken i hele natt og drakk solo!

Går du til jordmoren på straume du og. Hun er helt super. Griet når du kommer så lett til. Mitt nurk er rake motsatte, er så aktiv at jeg er redd det er noe galt.

ja, hun er helt fantastisk! jeg var jo inne for det samme for et par uker siden, og hun var kjempeklar på at skjedde det igjen så var det tusen ganger bedre å ringe ti ganger for mye enn 1 gang for lite. bra kvinns![:)][:)]

Har du vært hos jordmor ennå? Ikke godt å gå rundt å være redd, men alt er nok bra skal du se. Etter som hun vokser så blir det jo mindre plass, derav mindre spark.

Gleder meg til rapport :)

nå har jeg vært der!
og alt var fint. tårene bare strømmet i vei! fikk tatt opp hjertelyden på mobilen så mannen får høre også, og sånn at jeg får høre når jeg er nervøs her.hehe:) kanskje det kan hjelpe litt. men jordmor sa igjen at jeg måtte komme med en eneste gang hvis det skjedde igjen og igjen og IKKE tenke at jeg var hypokonder. så hun er bra damee:)

ja, noen unger er vel dovnere enn andre[:)] det var godt at alt var fint i alle fall! nå kan jeg slappe av. og gå på...kinoooo, feks! det fikk jeg lyst til nå. juhu

Jeg visste også at alt var i orden, deilig for deg at du også fikk dette bekreftet også. Jeg var også veldig sånn å ikke kjenne liv når jeg gikk i første svangerskap, men jeg er myyyye roligere nå å har aldri tenkt slik en gang. [;)]

nice! da er det bare til å begynne å glede seg til neste svangerskap?[:)] koselig å se deg her igjen, wicca! stemmer det ikke at det er litt vel lenge siden jeg har sett deg her nå??? det virker sånn i alle fall!

ORIGINAL: lykkeligemeg

nice! da er det bare til å begynne å glede seg til neste svangerskap?[:)] koselig å se deg her igjen, wicca! stemmer det ikke at det er litt vel lenge siden jeg har sett deg her nå??? det virker sånn i alle fall!
jupp. Er en stund siden jeg har vært her, har vært sliten og følelsen av glede over svangerskapet har uteblitt. Jeg har vært likegyldig. Men nå etter at jeg har vært på 3dul så er endelig de rette følelsene på vei. Så nå blir jeg muligens litt mer aktiv her fremover også [;)]

Ja å glede seg til neste svangerskap er vel å ta i , [:D] jeg har vært super sliten og er det fortsatt. Men kanskje du er mye heldigere enn meg [;)]

Back
Topp