menssmerter

Zid

Gift med forumet
Har jo hatt mens"smerter"følelse par uker nå.., men i dag føles det enda mer ut som menssmerter. Mangler bare mensen som på dag 1..

Vet jo mange kan ha det i uker eller måneder, men skal det bli værre? litt ubehagelig liksom, men ikke mer enn det..

hmmmm, er mer enn en følelse nå.. og det ligger på samme sted som hvor jeg har ellers menssmerter.. hm

har samme "problemet".....kjennes ut som vanlige menssmerter....bare uten blødningen....men har også lest litt her og der, og skjønte at er helt normalt....bare håper dem blir borte snart....ikke veldig behagelig[8|]

Håper det gir seg snart ja.. ikke så behagelig med de "smertene" som kommer og går hele tiden.. men godt å lese seg til at det ER normalt.. så lenge det ikke blir vondere enn vanlig menssmerter da.. mm

helt sant....men så lenge det ikke blør eller noe så er det vel som det skal tenker jeg[:)] ihvertfall det jeg trøster meg med....+ at det blir sikkert borte snart[:)]

Åhh, det er sånn jeg og har det.... ikke noe behagelig i det hele tatt[&:][&:]
Men så lenge det ikke kommer blod, er jeg rolig... ihvertfall for nå[8D]

Så deilig å lese at det er NORMALT[:D][:D]

Jeg har det også slik! Så deilig å høre at det er normalt. Men istad satt jeg på resturant å trodde seriøst jeg skulle miste, for da fikk jeg knip så brutalt fort, og rett på det værste, å ganske vondt i skambeinet. Jeg tar det også med ro så lenge det ikke kommer blod. :)
Men det kjedelige var at jeg skulle fortelle det til pappa menst vi var på resturant, men jeg turte ikke gjøre det siden jeg hadde såpass vondt.

Krysser fingrene for oss, å håper de murringene/mensensmerte-lignende forsvinner snart [;)]

Jeg er også veldig plaget med det. Hver gang jeg er på do så er jeg nesten sikker på at det må ha kommet noe blod..

Heeelt enig! Er også plaget med disse "menssmertene" gjennom hele dagen og natten. Men er heldigvis bare et tegn på at livmora utvider seg[:)]  Så, så lenge det ikke er noe blod eller at de blir værre er jeg også helt rolig[:)]

Da jeg gikk med snuppa hadde jeg også mens murring i begynnelsen..husker ikke hvor lenge.

Denne gangen merker jeg ikke noe til det.. nesten så jeg blir litt bekymret siden jeg ikke kjenner det..

Har menssmerter jeg å, er vist ganske vanlig ja [:)]
Heldigvis er de ikke like sterke som når jeg hadde mensen [:D]

ORIGINAL: .¤.VenterPåNr2.¤.

Har menssmerter jeg å, er vist ganske vanlig ja [:)]
Heldigvis er de ikke like sterke som når jeg hadde mensen [:D]

Samme her [;)]

Jeg har også mensensmerter.. de kommer og går litt.. egentlig verst mot ettermiddagen/kvelden. Men er litt deilig å kjenne at det skjer noe der inne også... har hatt dager innimellom hvor jeg ikke har kjent noe særlig.. og da blir jeg litt "stressa" kjenner jeg.. hehe.

Back
Topp