Menssmerter??

Markmusa

Gift med forumet
Jeg har plutselig fått ganske sterke menssmerter. Det begynte igårkveld og det kom på ettermiddagen idag. Er dette normalt da? Blir litt redd jeg....[&:] Er det flere som har det??

Jeg har sterke menssmerter når jeg har kynnere..har det flere ganger for dagen[:)]

Okei.... Men kjenner du da også at magen blir hard? Jeg har hatt kynnere og da er det kun magen som blir hard. Ikke noe vondt. Men nå er det motsatt. Vondt, men magen er ikke hard. Er det også kynnere? Jeg er så usikker... Kjente ikke noe til kynnerne med storebror så på dette området er jeg helt blank. Jeg ble så redd i sted at jeg vurderte å ringe føden.... Håper ikke det er noe galt [:o]

Er sånn frem og tilbake på meg også.. Går over etter kort tid som regel for min del, tror ikke det er noe du må bekymre deg for.. minien vil jo bare ha litt mer plass i magen for å bli stor og sterk  =) 

Okei. Jeg ble litt bekymret i og med magen ikke blir hard. Så tenkte ikke dette var kynnere. Godt å høre at flere har det på den måten [;)]

Sitter er selv med masse menssmerter i dag[&:] litt ubehaglig, spesielt nårn blir så bekymra.

Så godt å høre [:)] Man blir jo så bekymra til tider...

godt å høre at dette virker normalt, for jeg har også slitt litt med dette de siste dagene.

Back
Topp